וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: טכנולוגיה פורצת דרך בתחום פציעות הספורט

חברת אמורפיקל בקמפיין ייחודי לטכנולוגיה פורצת דרך שהוכחה כיעילה בשיקום פציעות ספורט, דלקות והפחתת כאב

כאבי ברכיים. יחצ,
היום כבר אפשר לטפל בזה טוב יותר. כאבי ברכיים/יחצ

אמורפיקל, חברת ביוטכנולוגיה חלוצית ישראלית העוסקת בפיתוח תרופות ותוספי תזונה מהפכניים לטיפול ומניעה של מחלות עצם מטבוליות ותהליכים דלקתיים בבני אדם, עולה בקמפיין דיגיטל ראשון מסוגו, במסגרתו היא פונה לרצים הסובלים מפציעות. הקמפיין יעלה בקבוצות הפייסבוק הגדולות בארץ בתחום הריצה ויכלול תיעוד אותנטי של רצים פצועים שיתנסו במוצר פורץ הדרך לספורטאים: pH ספורט.

הקמפיין, תחת הסלוגן "דרושים רצים פצועים" יהיה באוויר למשך שלושה חודשים ובשלב הראשון יעלה בקבוצת הפייסבוק "קבוצת חובבי ריצה" המונה כ-40 אלף רצים. מתוך חברי הקהילה יבחרו כ20 רצים פצועים הסובלים מפציעות ריצה נפוצות. אלו יקבלו להתנסות באבקת ה- pH ספורט ויתעדו את תהליך החלמתם.

באמצעות הקמפיין מבקשת אמורפיקל להצהיר כי הטכנולוגיה שלה עובדת וכן להביא למודעות ולקדם בקרב ספורטאים את התכשיר pH ספורט שפותח בטכנולוגיה היברידית המאפשרת גם זמינות גבוהה של מינרלים המאיצה את זמן ההתאוששות אחרי אימון, וגם שיקום של רקמות שריר ועצם, הנפגעות בזמן הפעילות וסובלות מתהליך דלקתי. שימוש בתכשיר מסייע להתגבר על תהליכי הדלקת ולאפשר התאוששות מואצת, להכין את הגוף לאימון הבא ולאורך זמן להביא לשיפור ביצועים.

"אחרי כל אימון מתרחשים בגוף קרעים מיקרוסקופיים, היוצרים תהליך דלקתי. נטילה של pH ספורט לפני אימון מביאה לשיפור ביצועים, ואחרי אימון מזרזת את ההתאוששות ומחקה את מנגנון הגוף בטיפול בתהליכים דלקתיים והגעה למקומות הדורשים שיקום", מסביר יוסי בן, מנכ"ל חברת אמורפיקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ברכיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully