וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה אגדה כמו אבא? בנו של רונאלדיניו חתם בברצלונה

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 14:56

ז'ואאו דה אסיס בן ה-17 נבחן מאז ינואר במועדון, שהחליט לתת לו הזדמנות והחתים אותו על חוזה מקצועני. רונאלדיניו: "עכשיו אהיה נוכח מתמיד פה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

רונאלדיניו כבר פרש מזמן מכדורגל, אבל מי שהתגעגע לקוסם הברזילאי מלהטט על הדשא, יכול להתנחם בכך שהוא יזכה לראות את בנו בקרוב על המשטח בקאמפ נואו. ז'ואאו דה אסיס מנדש בן ה-17, שנבחן בשבועות האחרונים בברצלונה, חתם על חוזה במועדון הקטלאני ויקווה לשחזר ולו רק חלק מביצועיו של אביו.

ז'ואאו התיר את חוזהו בקרוזיירו הברזילאית ובניגוד לאביו הוא משחק יותר כחלוץ מאשר קשר התקפי. "מעולם לא עזבתי ממש את ברצלונה. המועדון הזה הוא חלק מהחיים שלי ואני לוקח את המועדון הזה איתי לכל מקום שאני הולך", אמר רונאלדיניו ל"מארקה", "אחרי שהבן שלי חתם פה, אהיה יותר נוכח מתמיד".

ז'ואאו דה אסיס בנו של רונאלדיניו. צילום מסך, צילום מסך
הולך בעקבות אביו. ז'ואאו ורונאלדיניו/צילום מסך, צילום מסך

מנדש יצטרף כעת ל"לה מאסיה" האייקונית, מחלקת הנוער שכבר הצמיחה שחקנים כמו אנדרס אינייסטה, גאבי, צ'אבי וכמובן ליאונל מסי. רונאלדיניו עצמו משמש כעת כשגריר של המועדון ברחבי העולם. הברזילאי בן ה-42 רשם 207 הופעות במדי הבלאוגרנה וסיפק 94 שערים וגם 70 בישולים.

רונאלדיניו היה שותף בכיר לזכייה בשתי אליפויות וזכייה אחת בליגת האלופות. הוא נבחר לשחקן השנה בעולם ב-2005 כששיחק בבארסה ותמיד ייחשב גם ל"אביו הרוחני" של מסי וזה שבישל לפרעוש את שער הבכורה שלו במועדון בתחילתה של קריירה קוסמית במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully