וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 ניצחונות בית רצופים: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-2:2 מול לידס

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 0:34

השדים האדומים חזרו מפיגור כפול של ניונטו (1) ועצמי של וראן (48) והשאירו נקודה חשובה משערים של רשפורד (63) וסאנצ'ו (70). סולומון רשם 80 דקות ב-2:3 של פולהאם על סנדרלנד בדרך לשמינית גמר הגביע

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - לידס 2:2/ספורט1

שני משחקים נערכים הערב (רביעי) בכדורגל האנגלי. במשחק השלמה במסגרת הליגה, מנצ'סטר יונייטד ולידס נפרדו בחלוקת נקודות עם 2:2 מלהיב. בגביע, מתארחים מנור סולומון ופולהאם אצל סנדרלנד במשחק החוזר אחרי ה-1:1.

ג'יידון סאנצ'ו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חזר לכבוש. סאנצ'ו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - לידס 2:2

השדים האדומים הגיעו למפגש מול לידס שבמשבר אחרי הפיטורים של ג'סי מארש, בידיעה שניצחון ישווה את מספר הנקודות שלהם ליריבה העירונית - מנצ'סטר סיטי.

ללא קאסמירו המושעה, ווילפריד ניונטו בן ה-19 העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה הראשונה אחרי חילופי מסירות עם פטריק במפורד וסיומת נפלאה לרשת של דויד דה חאה. מרסל זאביצר שעלה לראשונה בהרכב רשם הזדמנויות נהדרות מול אילן מלייה שהציג יכולת טובה בין הקורות ועצר גם את אלחנדרו גרנאצ'ו הצעיר.

עם פתיחת המחצית השנייה, לידס הגיעה למצבים טובים ובדקה ה-48 קריסנסיו סאמרוויל הוציא כדור רוחב שפגע ברפאל וראן ונכנס לרשת של יונייטד בדרך ל-0:2 של האורחת. מרכוס רשפורד נגח פנימה (63) שער מצמק אחרי הרמה מוצלחת של דיוגו דאלוט את השער המצמק, וג'יידון סאנצ'ו שעלה מהספסל השווה (70) בסיום חילופי מסירות עם לוק שואו. זה היה שער ראשון של האנגלי אחרי למעלה מחמישה חודשים, אך זה לא הספיק ויונייטד איבדו נקודות חשובות בתיקו שעצר 13 ניצחונות בית רצופים בכל המסגרות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ווילפריד ניונטו, לידס. רויטרס
שער מהיר במיוחד של האורחת. ניונטו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! ווילפריד ניונטו בחילופי מסירות עם פטריק במפורד השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של יונייטד, בעט חד לפינה הקרובה של דויד דה חאה והעלה את לידס ל-0:1!

דקה 14: כדור של ליסנדרו מרטינס הגיע למרסל זאביצר שבעט מהאוויר גבוה מעל המשקוף של אילן מלייה.

דקה 18: כדור רוחב יוצא מן הכלל של ברונו פרננדש מצא את אלחנדרו גרנאצ'ו שהשתלט טוב, אבל בעט רע מחוץ למסגרת של מלייה.

דקה 27: מסירת עומק של פרננדש מצאה את גרנאצ'ו פעם נוספת. הצעיר חלף על פני מלייה ולוק איילינג, אבל נעצר על קו השער. הזדמנות נהדרת של יונייטד להשוות את התוצאה.

אלחנדרו גרנאצ'ו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הרבו להחמיץ במחצית הראשונה. גרנאצ'ו/רויטרס

דקה 31: זאביצר קיבל מסירה על קצה רחבת לידס ושחרר בעיטה נפלאה שנהדפה היטב על ידי מלייה.

דקה 48: גול! חטיפת כדור של לידס באמצע המגרש הגיעה לניונטו שהעביר לקריסנסיו סאמרוויל וכדור הרוחב של האחרון פגע ברפאל וראן, הטעה את דה חאה ונכנס לרשת. 0:2 מדהים ללידס!

דקה 63: גול! הרמה של דיוגו דאלוט מצאה את הראש של מרכוס רשפורד שהמשיך בכושר הכיבוש הפנטסטי שלו בנגיחה פנימה. מנצ'סטר יונייטד צימקה ל-2:1!

דקה 70: גול! יונייטד השוותה בסיום מהלך נהדר - לוק שואו פרץ על אגף שמאל, החליף מסירות עם ג'יידון סאנצ'ו שעלה מהספסל, והחלוץ האנגלי סיים עם כדור מדויק לפינה של מלייה. 2:2 באולד טראפורד!

קריסנסיו סאמרוויל, לידס. רויטרס
אחראי על היתרון הכפול יחד עם וראן. סאמרוויל/רויטרס
מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוב האחראי על השערים ביונייטד. רשפורד/רויטרס

ג'יידון סאנצ'ו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קאמבק של השדים האדומים. סאנצ'ו/רויטרס
אנדראס פריירה, אלכסנדר מיטרוביץ', מנור סולומון שחקני פולהאם חוגגים. רויטרס
ינסה לעבור שלב בגביע. סולומון/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של מנור סולומון ופולהאם

תקציר: סנדרלנד - פולהאם 3:2/ספורט 1

סנדרלנד - פולהאם 3:2

לפני כשבוע וחצי, פתח מנור סולומון לראשונה במדי פולהאם ואף השלים 90 דקות טובות ב-1:1 מול סנדרלנד. התיקו קבע מפגש חוזר, ובו הקוטג'רס השלימו את המשימה בדרך לשמינית הגמר. מנור פתח פעם נוספת בהרכב והשלים 80 דקות, אך לא היה מעורב בשערים. הארי ווילסון (8) ואנדראס פריירה (59) היו אחראים על יתרון כפול, ג'ק קלארק (77) רק צימק לזכות החתולים השחורים, בשער שלא הספיק אחרי שלייבין קורזאווה (82) הוסיף את השלישי וראה את ג'ויסון בנט כובש בתוספת הזמן (90+1) גול מאוחר מדי עבור הקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully