וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן לייפציג יתרום תאי גזע בניסיון להציל איש זר: "הכדורגל הוא משני"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 14:03

וילי אורבן צפוי להחמיץ לראשונה העונה משחק של לייפציג (בשבת מול אוניון ברלין) אחרי שסוג הדם שלו נמצא מתאים לגבר שסובל מסרטן הדם: "זו הזדמנות להציל חיי אדם. לא היו לי ספקות אחרי שקיבלתי הודעה שאני מתאים"

תקציר גביע גרמני: ר.ב. לייפציג - הופנהיים 1:3/ספורט1

וילי אורבן קפטן ר.ב לייפציג לא החמיץ אף דקת משחק העונה. אלא שבסוף השבוע הוא צפוי להיעדר ממשחק הצמרת של קבוצתו מול אוניון ברלין סגנית המוליכה. הסיבה: הוא החליט לתרום תאי גזע לאיש זר כדי להציל את חייו. אורבן יעבור לשם כך ניתוחון פשוט בבית חולים בדרזדן ביום רביעי אחרי שסוג הדם שלו נמצא מתאים לאותו בנאדם שסובל מסרטן הדם.

שחקן ר.ב. לייפציג וילי אורבן. Stuart Franklin, GettyImages
מחווה מרגשת. וילי אורבן/GettyImages, Stuart Franklin

אורבן, שנרשם ב-2017 בבנק תורמי הדם, התייחס למחווה היפה שלו ואמר: "זו הזדמנות להציל חיי אדם עם מעט מאוד מאמץ. ייתכן שלא אשחק מול אוניון ברלין, אבל זה משני לעומת מה שאני עושה".

ההונגרי בן ה-30 הוא שחקן חשוב מאוד במערך של מרקו רוזה וכאמור הוא לא החמיץ דקת משחק עד כה העונה. "הייתי מופתע בהתחלה שקיבלתי את המידע שאני מתאים לתרומת הדם", הוסיף אורבן, "אבל לא היו לי ספקות. רציתי לקדם את זה כמה שיותר מהר. אני ממש מקווה שהתרומה שלי תעזור לאותו בנאדם להחלים. כל מי שמכיר אותי יודע שאעשה הכול כדי לחזור לקבוצה כמה שיותר מהר".

לייפציג מדורגת רביעית בליגה וניצחון שלה יעלה אותה מעל אוניון השנייה בטבלה, כך שמדובר במשחק צמרת חשוב מאוד. הבלם ההונגרי משחק בלייפציג מ-2015 אחרי שאת הקריירה שלו החל בקייזרסלאוטרן כך שאת כל הקריירה שלו הוא מבלה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully