וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נסערת מויניסיוס לפני אל אהלי: "הוא הקורבן, לא העבריין"

הבלאנקוס טרודים ממצבו של הברזילאי לפני חצי גמר אליפות העולם לקבוצות (רביעי, 20:50, ספורט1): "גורמים לו לסבול מכדורגל". סופית: קורטואה, בנזמה ומיליטאו ייעדרו

ריאל מדריד נמצאת בעיצומו של משבר, אבל כמו תמיד, התרופה הכי טובה שהיא יכולה לסדר לעצמה היא תואר. מחר (רביעי, 20:50, חי בספורט1) היא יכולה לעשות צעד משמעותי בדרך לשם, אם תנצח את אל אהלי בחצי גמר אליפות העולם למועדונים. הבלאנקוס נחתו אתמול ברבאט שתארח את שלבי ההכרעה של התחרות, והחלו להתכונן למשחק מול סגנית אלופת אפריקה, אליו יופיעו בסגל חסר, ללא טיבו קורטואה, אדר מיליטאו וקארים בנזמה הפצועים.

השלושה אמנם נרשמו בסגל לשלבי ההכרעה, אבל הבלאנקוס עשו זאת מתוך תקווה שיצליחו להכשיר אותם לגמר ביום שבת, אם יעלו לשם. מחר הם בכל מקרה לא ישחקו, ושחקנים אחרים יצטרכו להוביל את ריאל לניצחון אחרי ההפסד המפתיע למאיורקה, שהרחיק עוד יותר את האליפות והעלה את מפלס הלחץ.

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
דרוש תואר כדי לשכוח מהצרות. ויניסיוס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מי שמקווה ליהנות מקצת שקט בימים הקרובים, הרחק מהסערה סביבו בספרד, הוא ויניסיוס. הברזילאי שממשיך לספוג עלבונות כמעט בכל משחק חוץ של ריאל העונה, הפך לשיחת היום אחרי ההפסד למאיורקה, במהלכו הרבו שחקני היריבה לעשות עליו עבירות, וניסו שוב להוציא אותו משלוותו.

"ויניסיוס הוא הבעיה? אתם שוכחים שהוא הקורבן, לא העבריין", אמר מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי לקראת המשחק. "מנסים לצייר אותו בעייתי, אבל הבעיה היא של הכדורגל הספרדי. הכדורגל הספרדי הוא זה שצריך לפתור את הבעיה הזאת. אני לא מבין איך לא עשו את זה עד עכשיו".

פדריקו וואלוורדה הצטרף לדבריו של אנצ'לוטי ואמר: "כשיש כל כך הרבה בלאגן סביב אחד, מישהו צריך לעשות משהו. מונעים משחקן צעיר שהוא אדם נהדר מחוץ למגרש, לסבול מכדורגל. זה לא מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully