וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מצפה ל-12 אלף צופים מול מכבי חיפה, סיסה עשוי לשחק

כ-10,000 מהם אמורים להיות אוהדי מכבי חיפה. הבלם הגביר את קצב חזרתו, קלר יפתח כמגן שמאלי, איופי ימתין על הספסל (ד', 20:30)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה קיימה הבוקר אימון לקראת המשחק הדחוי מול מכבי חיפה ביום רביעי (20:30). בחדרה התנגדו תחילה לדחייה, אולם בסופו של דבר הסכימו ליישר קו עם רצון המנהלת ומכבי חיפה, שהעדיפו לדחות את ההתמודדות ב-48 שעות. במועדון הבינו שמזג האוויר הקשה, הרוחות העזות והגשם יבריחו לא מעט צופים ומכיוון שמשחק הבית נגד הירוקים מסומן כעוגן כלכלי בתחזית הכרטיסים בתחילת העונה, הסכימו לבסוף לדחיה. כעת מצפים בחדרה לכ-12 אלף צופים שיגיעו ברביעי לאצטדיון בנתניה - עשרת אלפים מתוכם אוהדי מכבי חיפה, שאמורים למלא את כל היציע המזרחי וחלק מהיציע המערבי, שהוקצה עבורם.

בחלק המקצועי, צפוי המאמן מנחם קורצקי לערוך מספר שינויים בהרכב, זאת בעקבות פציעותיהם של קלמן שטרום וסטיבן אלפרד, שנפצעו במשחק נגד בית"ר ירושלים. רותם קלר שהגיע ממכבי נתניה יפתח כמגן שמאלי וסער פדידה וסתיו נחמני יפתחו בחלק הקדמי. מי שעשוי לשוב להרכב הוא הבלם ג'ונתן סיסה, שהגביר בימים האחרונים את קצב חזרתו וייתכן שבשל דחיית המשחק ביומיים, הוא ירגיש טוב יותר ויפתח במרכז ההגנה של חדרה. הקשר השבדי אלברט איופי, שהצטרף עם סגירת חלון ההעברות, ייכלל בסגל, אולם נראה שהוא לא אמור לפתוח בהרכב.

ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה פצוע. קובי אליהו
הדחייה העניקה לו עוד זמן התאוששות. סיסה/קובי אליהו

טריוויה

* בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות: שמונה ניצחונות למכבי חיפה ותיקו אחד (0:0 במחזור הפתיחה בעונה שעברה) כשהפועל חדרה כבשה במהלכם שער בודד.

* מכבי חיפה לא כבשה בשני המחזורים האחרונים (לראשונה מאז מרץ 2019). שלושה משחקי ליגה ללא שער? זה לא קרה לה מאז דצמבר 2017.

* מנחם קורצקי ניצח בבכורה המחודשת כמאמן הפועל חדרה וקטע לה רצף של שמונה מחזורים ללא ניצחון. מול מכבי חיפה הוא ברצף של 11 משחקים ללא ניצחון, מאז ה-1:3 בחוץ עם בית"ר ירושלים בדצמבר 2014.

* ברק בכר עדיין לא הפסיד כמאמן מול הפועל חדרה. יש לו 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 8398

תוצאות משחקי השבת:

סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0
מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1
הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1
הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully