וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תבחרו את הרעל שלכם": בדאלאס מסבירים - עם קיירי ניאבק על אליפות

השמירות הכפולות ייעלמו, עייפות היתר ברבע הרביעי תיפתר, ההתקפה תנצח משחקים. ג'ייסון קיד והמאבס מסבירים: כך השילוב המרתק והנפיץ יעבוד על המגרש

קיירי אירווינג כבר נמצא בדאלאס, ויערוך היום (שלישי) אימון בכורה במדי המאבריקס, לקראת המשחק מול הקליפרס בלילה שבין רביעי לחמישי, בו הוא צפוי לרשום את הופעתו הראשונה בקבוצה. הטרייד ששלח את אירווינג ומרקיף מוריס לדאלאס ואת ספנסר דינווידי ודוריאן פיני סמית' לברוקלין הפך רשמי בשעות הלילה, ושעות לאחר מכן קיבלנו גם התייחסות ראשונה של מאמן דאלאס, ג'ייסון קיד, למהלך השנוי במחלוקת.

שלא במפתיע, קיד הרעיף מחמאות על אירווינג והסביר שהוא מתמקד בחוזקות שלו, ולא בחולשות הידועות שהפכו אותו לאחת הדמויות הכי שנויות במחלוקת בספורט האמריקאי. "כשאתה בוחן את הקריירה שלו, אתה מבין שהוא ניצח בכל מקום ששיחק בו. אנחנו מרגישים שהכישלון שלו והאיכויות שלנו ישפרו אותנו ויוסיפו לנו את מה שאנחנו צריכים. אנחנו מרגישים שהוא ישים אותנו בעמדה לזכות באליפות", אמר המאמן.

אירווינג ילבש את הגופייה מספר 2, זו שלבש גם במדי קליבלנד. הוא יקווה לשחזר גם את ההישגים מימי הקאבס, איתם זכה באליפות לצד לברון ג'יימס. "קל להסתכל על כל הדברים השליליים אצל קיירי, אבל אנחנו מתמקדים בדברים החיוביים שלו, על ומחוץ למגרש. זו הגישה שלנו", אומר קיד. "אני יודע שקיירי מרוכז אך ורק בכדורסל. הוא רוצה לנצח, הוא רוצה שהמאמן שלו יאתגר אותו, וזו הזדמנות נהדרת בשבילי להשתמש בו כסיוע לקבוצה שלנו".

לוקה דונצ'יץ' מול קיירי אירווינג. Jim McIsaac, GettyImages
על המגרש, זה יכול לעבוד כמו קסם. דונצ'יץ' ואירווינג/GettyImages, Jim McIsaac

הנוכחות של אירווינג עשויה להפחית משמעותית את השימוש בטקטיקה ההגנתית שהפכה נפוצה מאוד לאחרונה מול לוקה דונצ'יץ'. פעם אחר פעם קבוצות שלחו לכוכב הסלובני שמירה כפולה, מתוך החלטה מודעת לאפשר לשחקנים האחרים והפחות פחות שהקיפו אותו, לנסות להכריע משחקים בעצמם. כל עוד אירווינג לצידו, האסטרטגיה הזו עשויה לאבד רלוונטיות.

"היריבות שלנו יצטרכו לבחור את הרעל שלהן", אמר שחקן המאבס תאו פינסון, ששיתף פעולה עם אירווינג בברוקלין בעבר, ומכיר אותו ואת דונצ'יץ' מקרוב. "זה מסוג הדברים שלאף קבוצה לא תהיה תשובה אליהם. אז קבוצות ינסו לעשות דאבל טים על לוקה, למי אכפת? הוא פשוט ימסור לקילר השני של הקבוצה. יהיה כיף לצפות בזה".

ג'ייסון קיד גם כן משוכנע שלצד קיירי, דונצ'יץ' ייראה הרבה יותר טוב - גם אם ייאלץ לוותר על חלק מהדומיננטיות שלו עם הכדור. "כשאתה מסתכל על היוסג' רייט (מספר הפוזשנים בהם שחקן מסוים נדרש לקבל החלטות בהתקפה) של לוקה, הוא עומד על משהו כמו 99.9%. אז כמובן שזה חייב לרדת", אמר קיד בהלצה. "בסופו של דבר זה בריא ללוקה ולקבוצה. זה לא רע. אני מאמין שלוקה יהיה הרבה יותר טוב ברבעים אחרונים עכשיו, וגם הקבוצה תהיה טובה יותר. ייקח זמן עד שהם יבנו אמון זה בזה, אבל לוקה ילמד מהר מאוד שקיירי בנוי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully