וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בכדורעף נקנסה ב-9,000 יורו על התפרעות אוהדיה

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 10:12

אירועי אומוניה ניקוסיה עלו ביוקר, לצד עונש רדיוס על תנאי. יו"ר האגודה: "תמרור אזהרה גדול המסכן את מעמדנו באירופה"

ערב משחקה החשוב הערב (שלישי, 20:00) בחצי גמר גביע האתגר נגד פונטה בסטארדו בחצי גמר גביע האתגר, התבשרה מכבי תל אביב כי נקנסה ב-9,000 יורו על ידי ועדת המשמעת של התאחדות הכדורעף האירופאית, בשל ההתנהגות הבלתי ספורטיבית החריגה של אוהדיה במשחק הביתי ברבע הגמר לפני כשלושה שבועות מול אומוניה ניקוסיה.

כזכור, חלק מהאוהדים הצהובים התפרעו בהדר יוסף, זרקו אבוקות ומצתים לפרקט וגרמו להפסקת המשחק. הקהל אף הוצא מחוץ לאולם, ורק לאחר מכן המשחק חודש (ובו, בסופו של דבר, ניצחה מכבי תל אביב 0:3).

בנוסף נקבע כי הקבוצה תקבל עונש של 11 אלף יורו על תנאי לשנה, בנוסף לשני משחקים ביתיים בגביע האתגר ללא קהל על תנאי אם התנהגות דומה תחזור על עצמה.

דורון שיטרוק, יו"ר מכבי תל אביב ענפי ספורט. עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מה שקרה במשחק הקודם הוא בבחינתי כתם שחור למועדון". שיטרוק/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב

דורון שיטרוק, יו"ר מכבי תל אביב ענפי ספורט פנה הבוקר לאוהדי מכבי תל אביב ואמר: "העונש הכבד שספגנו הוא תמרור אזהרה גדול המסכן את מעמדנו באירופה. תרומתכם בעידוד ספורטיבי גדולה מאד. יש לכם חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה. אני מכיר אתכם כאוהדים ערכיים היוצרים אווירה ססגונית מדהימה ביציעים וקורא לכם לשמור על התנהגות הולמת. אנחנו כמועדון מגנים אלימות בכלל ואלימות ביציעים בפרט. מה שקרה במשחק הקודם הוא בבחינתי כתם שחור למועדון. אני מאמין שהערב תתנו הצגת עידוד מרשימה מלאת אנרגיות חיוביות ובכך ההתנהגות החריגה תימחק מדפי ההיסטוריה של המועדון".

לי און ישראלי, מנכ"ל מכבי תל אביב: "השחקנים מחכים למשחקים כאלו בהם האולם צבוע בצהוב. אתם קהל נהדר, קהל דוחף, קהל מיוחד ותמשיכו להיות קהל כזה. מכבי תל אביב דוגלת בספורטיביות במגרש עצמו וביציעים. אנחנו מצפים מכם הערב לעידוד מאסיבי, תרבותי שיסייע לקבוצה שלנו להצליח במשחק בו היא כל כך רוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully