וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל סובל מפציעה בשרירי הבטן וינוח בתקופה הקרובה

7.2.2023 / 8:45

הפועל באר שבע תיאלץ להסתדר בלי אחד משחקניה המשמעותיים בתקופה הקרובה, אור דדיה ימשיך כמגן ימני במשחק ההשלמה מול בני סכנין (רביעי, 19:45). גורדנה ימתין על הספסל כדי להימנע מעומס ומצהוב חמישי, קלימלה מסיר חלודה אבל עדיין לא מתוכנן לפתוח

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

שגיב יחזקאל סובל מפציעה באזור שרירי הבטן התחתונים והוא יזדקק למנוחה בתקופה הקרובה. שחקן הפועל באר שבע נעדר מהסגל בשבת האחרונה מול הסקציה נס ציונה ויעדר גם מחר (רביעי, 19:45) במשחק ההשלמה מול בני סכנין. בקבוצה מעריכים כי בהמשך הוא יקבל זריקה לזרז את ההחלמה, אבל כרגע יש לו כאבים במקום ואור דדיה ימשיך כמגן ימני.

רועי גורדנה צפוי להמתין על הספסל מכיוון שבקבוצה לא רוצים שהוא ישחק שלושה משחקים מלאים בשבוע אחרי פציעת הברך שעבר. גורדנה גם כך סוחב ארבעה צהובים ואם יקבל מחר את החמישי לא ישחק מול מכבי תל אביב בעוד כשבועיים לכן, יש לאליניב ברדה את כל הסיבות להיזהר איתו מחר ולהעדיף בהרכב שחקן אחר.

שגיב יחזקאל, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ברדה בבעיה. שגיב יחזקאל/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע יקיימו הבוקר את האימון ויצפינו למלון בטבריה אחר הצהריים כחלק מההכנה למשחק מחר. כזכור, המשחק היה אמור להיערך הערב ומאחר שהוא הוזז ב-24 שעות קדימה למחר, ביקשו במועדון מהמנהלת להזיז ב-24 שעות גם את המשחק שלהם מול הפועל ירושלים בשבת, אך קיבלו לכך סירוב. משמעות הדבר שלקבוצה יהיה פחות זמן למנוחה בין שני המשחקים. "נחזור אחרי המשחק בסכנין לבאר שבע רק אחרי חצות ויהיה לנו פחות זמן לנוח עד המשחק בשבת מול הפועל ירושלים, אבל זה המצב ועם זה צריך להתמודד", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע.

מהמשחק ימשיך להיעדר שאפי סוליימאנוב שירצה את המשחק האחרון שלו בעונש המשמעותי שקיבל אחרי המכה שנתן לעדן קארצב. פטריק קלימלה ממשיך להתקדם באימונים ולהוריד חלודה, אבל הוא שוב מתוכנן להיכנס רק מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully