וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור: כריסטיאן אטסו נמצא ופונה בחיים מתוך ההריסות

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 8:51

שחקנה הגנאי של הטאיספור, שנלכד בין ההריסות בעקבות רעידת האדמה הקטלנית בטורקיה, חולץ בשלום: "הוא בסדר ופונה לבית החולים"

קריסת מבנים ברעידת אדמה בטורקיה/רשתות חברתיות

אחרי כמה דיווחים סותרים ומנוגדים, עכשיו זה רשמי: כריסטיאן אטסו שחקנה הגנאי של הטאיספור ניצל מרעידת האדמה הקטלנית שפקדה את המדינה והוא כעת בבית החולים המקומי, שם הוא מקבל טיפול ראשונה. אטסו היה כזכור אחד הנעדרים באסון וב-24 השעות האחרונות היה מתחת להריסות, אך אנשי ההצלה מצאו אותו בחיים, כשלא ברור כרגע מה מצבו בדיוק אך הוא אינו בסכנת חיים.

מוסטפה אוזאט, הדובר של הטאיספור אישר ש"אטסו נמצא בין ההריסות כשהוא פצוע והובהל לבית החולים". מי שעדיין לא חולץ משם הוא טאנר סאבוט, המנהל הספורטיבי של הקבוצה הזו שתיאלץ לשקם את עצמה מחדש אחרי שיתבררו מימדי האסון העצום שפוקד את המדינה.

כריסטיאן אטסו כשחקן ניוקאסל, 2019. Stu Forster, GettyImages
ניצל בנס. אטסו/GettyImages, Stu Forster

אטסו הינו שחקן נבחרת גאנה שייצג את מדינתו במונדיאל 2014 ועבר בקבוצות פרמיירליג כמו ניוקאסל ואברטון. רק אתמול הוא כבש את שער הניצחון של הטאיספור, בכדור חופשי בדקה ה-97 מול קסימפאשה. שלושה שחקנים אחרים של הטאיספור חולצו עוד קודם לכן מבין ההריסות וכך גם איש צוות. אחד השחקנים, קרים אליג'י, יצא בכוחות עצמו ואחיו באריש סיפר: "שעה אחרי רעידת האדמה, לא הצלחתי ליצור איתו קשר. רק בבוקר דיברתי איתו והוא היה במצב טוב, עם שריטות ודימום קל בלבד. תודה לאל שהוא היה ער בזמן רעידת האדמה. הקיר קרס ולמזלו היה ארון ושולחן בינו לבין הקיר. בבניין הזה בהטאי גרים גם מאמנים ושחקנים אחרים, גם הם הצליחו לצאת ללא פגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully