וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תארח את משפחתו של עמית בן יגאל ז"ל בחצי הגמר

קבוצת הכדורעף תארח את פונטה בסטארדו הפורטוגלית בגביע האתגר למשחק היסטורי, משפחתו של לוחם גולני שנהרג בפעילות מבצעית תחלק בכניסה עוגת תפוזים כחלק מהפעילות להנצחתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

אלופת המדינה בכדורעף, מכבי תל אביב שתתמודד מחר (שלישי, 20:00, הדר יוסף) עם פונטה בסטארדו מפורטוגל בחצי גמר גביע האתגר, תארח את משפחתו של עמית בן יגאל ז"ל, לוחם גולני שנהרג במאי 2020 בפעילות מבצעית בשומרון .

עמית בן יגאל ז"ל היה אוהד מכבי תל אביב וכספורטאי היה חבר באגודת האתלטיקה של מכבי תל אביב, עד שהחליט לוותר על קריירה ספורטיבית ולהשתלב ביחידה קרבית. משפחת בן יגאל בחרה לחלק בכניסה למשחק עוגת תפוזים, העוגה שכל כך אהב כחלק מפעילות ההנצחה שלו. הפעילות מתקיימת בשיתוף עם אירגון האוהדים של מכבי תל אביב, אחים לסמל.

 

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאד שמחים לאן שהגענו, אבל איננו מסתפקים בחצי הגמר. אנחנו רוצים להמשיך הלאה לגמר. מדובר באתגר מקצועי גדול, בהחלט אפשרי. זוהי משוכה גבוהה ונצטרך להציג את הרמה הגבוהה ביותר שאנחנו יכולים להגיע אליה. השחקנים מבינים ומודעים לגודל המשימה. אני מקווה שנתחבר בזמן הנתון הנדרש ונצליח להוציא מעצמנו את המיטב בזמן ההתמודדות מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully