וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן שמר על שער נקי בניצחון וולוס, ניצחון לדסה בטורקיה

השוער השלים משחק ליגה שביעי העונה ביוון בלי לספוג ב-0:3 על לבדיאקוס, מגן דינמו מוסקבה שיחק 75 דקות במשחק הכנה שנמשך 150 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

העונה הטובה של בוריס קליימן וקבוצתו היוונית וולוס נמשכת. היום (שני) השוער שמר על רשת נקייה בפעם השמינית העונה בליגה, כאשר קבוצתו הביסה בחוץ 0:3 את לבדיאקוס ובזכות הניצחון חזרה למקום החמישי ביוון לאחר 21 מחזורים.

וולוס נקלעה לתקופה רעה ועד היום ניצחה רק פעם אחת בשמונת המחזורים האחרונים, אבל כעת עצרה רצף של שני הפסדים. קליימן, שהגיע לוולוס כבר באוגוסט 2020, לא עמד בין הקורות העונה בליגה היוונית רק פעם אחת, בהפסד 3:0 לפאוק במחזור ה-13. ביוון שש הראשונות מעפילות לפלייאוף העליון ומאטרומיטוס השביעית רחוקה וולוס שבע נקודות.

תקציר הניצחון של דסה ודינמו מוסקבה על יניסיי

* משחק הכנה שנערך הבוקר בטורקיה, הרחק ממוקד רעש האדמה שפקד את המדינה, הפגיש בין דינמו מוסקבה ליניסיי ובסיומו ניצחו אלי דסה וחבריו בתוצאה 1:4. דסה פתח בהרכב של דינמו מול יניסיי מליגת המשנה ברוסיה והוחלף במחצית - אבל מדובר במשחק שנמשך 150 דקות, כל מחצית 75. דסה לא בישל או כבש והוחלף בהפסקה ביתרון 0:4. הקבוצות נמצאות בטורקיה כחלק ממחנות האימונים שעורכות לקראת חזרת הכדורגל ברוסיה בסוף החודש מפגרת חורף ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully