וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ועמותת שותפות מגן ישראלית בערב ייחודי להעלאת המודעות לנפגעי פוסט טראומה

לרגל 26 שנה לאסון המסוקים שחל ב 4.2.97, משחק הכדורסל שהתקיים אמש בין מכבי Playtikaת"א להפועל ב"ש הוקדש למען יוצאי/ות צבא וכוחות הבטחון נפגעי פוסט טראומה, יוזמה משותפת של מועדון הכדורסל מכבי ת"א ועמותת שותפות מגן ישראלית

דורון ג'מצ'י סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר היכל התהילה של מועדון הכדרוסל מכבי ת"א, אלוף במיל' רוני נומה נשיא עמותת שותפות מגן ישראלית, לילך פלנר מנכ"לית העמותה, יזהר דוד מייסד שותף ויו"ר העמותה, קרן לבחר בירנבוים מנהלת פרויקטים בעמותה. יחצ,
דורון ג'מצ'י סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר היכל התהילה של מועדון הכדרוסל מכבי ת"א, אלוף במיל' רוני נומה נשיא עמותת שותפות מגן ישראלית, לילך פלנר מנכ"לית העמותה, יזהר דוד מייסד שותף ויו"ר העמותה, קרן לבחר בירנבוים מנהלת פרויקטים בעמותה/יחצ

לרגל 26 שנה לאסון המסוקים שחל ב 4.2.97, משחק הכדורסל שהתקיים אמש בין מכבי Playtikaת"א להפועל ב"ש הוקדש למען יוצאי/ות צבא וכוחות הבטחון נפגעי פוסט טראומה, יוזמה משותפת של מועדון הכדורסל מכבי ת"א ועמותת שותפות מגן ישראלית הפועלת לאיתור ולהשגת הכרה ל-40,000 נפגעי פוסט טראומה החיים בקרבנו.

הערב נפתח בהתכנסות מרגשת במוזיאון מועדון הכדורסל מכבי ת"א - היכל המכבים, אליה הוזמנו יוצאי/ות צבא וכוחות הבטחון נפגעי פוסט טראומה מטעם העמותה ובו נשאו דברים סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר היכל התהילה של המועדון, דורון ג'מצ'י, אלוף במילואים רוני נומה נשיא עמותת שותפות מגן ישראלית, יזהר דוד יו"ר ומייסד שותף של העמותה, לילך פלנר מנכ"לית העמותה ואלון עוז שיזם את האירוע, נפגע פוסט טראומה מאסון המסוקים. לערב הוזמנו בין היתר תורמים של העמותה, עורכי דין, פסיכולוגים, מנטורים ואנשי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב.

"נושא נפגעי הפוסט טראומה הוא נושא שראוי להביאו לקדמת הבמה חדשות לבקרים, על מנת לתת לנפגעים את הכוחות ותעצומות הנפש לצעוד צעד קדימה, לקבל הכרה ולטפל בעצמם", אמר דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במכבי, ומי שאחראי על הקשר עם הקהילה מטעם המועדון. "אנחנו מחבקים אותם ואוהבים אותם".

אלוף במיל' רוני נומה נשיא עמותת שותפות מגן ישראלית: "אני מודה למכבי תל אביב על שיתוף הפעולה להגברת המודעות לנפגעי פוסט טראומה,החשיפה הציבורית הרחבה תאפשר לנו להגיע ולסייע לנפגעים רבים שאינם מוכרים עדיין.הדאגה לנפגעי פוסט הטראומה מגלמת בצורה מוחשית את ערך הרעות השורר בינינו המפקדים לבין החיילים ,הלוחמים והלוחמות, ששלחנו לאלפי משימות לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל. בנוסף לכך,לנו המפקדים ,ישנה אחריות אין סופית לפקודים ולפקודות שלנו גם לאחר סיום השירות".

יזהר דוד יו"ר ומייסד שותף של העמותה: "כמי ששירת בשב"כ למעלה מ-20 שנה בתפקידים מבצעיים מורכבים ולקה בפוסט טראומה, אני מודה בשמי ובשם כל אותם 40,000 נפגעי פוסט טראומה להנהלת מכבי ת"א על שהרימו איתנו אירוע זה. איתור הפצועים השקופים- זו חובה של כולנו כי לא מפקירים פצועים בשטח. הייתי שם 9 שנים שלמות, כפצוע שקוף וזה היה עבורי נורא מכל, כשהשתקמתי הקמתי את העמותה עם שותפיי לדרך כדי לסייע לאחיי לנשק למצוא את דרכם חזרה לחיים משמעותים ומאושרים".

לילך פלנר מנכ"לית העמותה:"אני מודה למועדון הכדורסל מכבי ת"א על שהרים את הכפפה והקדיש ערב זה יחד איתנו למען כל אותם נפגעי פוסט טראומה הקריבו את נפשם לבטחוננו. זו אחריותנו לדאוג לאתר את כל מי שעדיין לא מוכר וללוות אותו להכרה במשהב"ט. תודה רבה לאלון עוז על שיזם את האירוע. אלון היה באסון המסוקים שאירע בדיוק לפני 26 שנים בו נהרגו 73 החיילים שהיו בשני מסוקי היסעור, ולקה בעקבות זה בפוסט טראומה. היתה לנו הזכות ללוות את אלון להכרה במשהב"ט ע"י עו"ד שלומי ציפורי אל"מ במילואים מנהל התחום המשפטי בעמותה ועו"ד טומי המאירי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully