וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנית דיגיטל מקדמת ספורט נשי: מאמצת את קבוצת הכדורגל לנערות של כפר קאסם

במסגרת אימוץ הקבוצה מכפר קאסם, קורנית הדפיסה באופן דיגיטלי את מדי השחקניות ובנוסף עובדי החברה מלווים את השחקניות, מגיעים לעודד אותן במשחקים, יתנדבו איתם יחד במסגרת יום מעשים טובים ועוד

קבוצת הכדורגל לנערות כפר קאסם. יחצ,
קבוצת נערות כפר קאסם/יחצ

חברת קורנית דיגיטל, מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית וטכנולוגיות ייצור, פותחת את הלב לטובת קבוצת הכדורגל לנערות בכיתה ז' של כפר קאסם, במסגרת מיזם "בועטות" של עמותת שער שוויון, המקדם העצמה של נערות דרך משחק הכדורגל. במסגרת אימוץ הקבוצה מכפר קאסם, קורנית הדפיסה באופן דיגיטלי את מדי השחקניות ובנוסף עובדי החברה מלווים את השחקניות, מגיעים לעודד אותן במשחקים, יתנדבו איתם יחד במסגרת יום מעשים טובים ובהמשך גם יעבירו להן סדנאות העשרה.

שיתוף הפעולה עם הקבוצה מכפר קאסם יצא לדרך בשבוע שעבר כשהשחקניות עלו עם המדים החדשים על כר הדשא בטורניר בו לקחו חלק 13 קבוצות, בין היתר מנתניה, טירה, כפר קרע, קריית ביאליק, חיפה, אבו סנאן וסאג'ור. בקהל, היו עובדים ועובדות מקורנית דיגיטל שעודדו את הנערות ודרבנו אותן במהלך המשחק. זו הקבוצה השנייה שקורנית מאמצת במסגרת "בועטות", לצד ליווי של קבוצת נערות מבית ספר אפק בראש העין בשנתיים האחרונות.

אמאל סרסור, מנהלת בית הספר בכפר קאסם שבו לומדות הנערות, מספרת כי זו הפעם הראשונה שבכפר קאסם פועלת קבוצת כדורגל לבנות, "וזאת בזכות התמיכה הנהדרת של החברים שלנו בקורנית דיגיטל שהחלו לאמץ אותנו לאחרונה במסגרת מיזם 'בועטות'". לדבריה, "אפשר לראות בקלות את ההתקדמות של הבנות בכיתה בגיבוש החברתי, בעבודת הצוות ובהקשבה. הערך המוסף שהתוכנית מביאה, חוץ מהפעילות הגופנית, הוא ההשפעה על שאר בית הספר בכך שיש קבוצה של שחקניות כדורגל".

קרן צוקרמן, מנהלת תחום רווחת העובדים ואחריות חברתית, קורנית דיגיטל: "אנו גאים על השותפות ארוכת השנים של קורנית דיגיטל עם פרויקט הדגל החשוב 'בועטות' של עמותת 'שער שוויון'. פעילות זו שמה דגש על שוויון מגדרי, צמצום פערים חברתיים והעצמה נשית והשנה לראשונה, אנו נרגשים לאמץ קבוצת כדורגלניות מכפר קאסם השכנה".

בתוך כך, זכתה קורנית דיגיטל באות ההתנדבות התאגידית לשנת 2022, זו השנה השניה ברציפות, מטעם פלטפורמת ההתנדבויות Helpi, המוענק לחברות הפועלות במחויבות ליצירת שינוי חברתי דרך התנדבויות. ב-Helpi ציינו כי האות מוענק לקורנית "על הירתמותה למערך התנדבות רציף ואיכותי שמביא לשינוי אמיתי בחברה הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully