וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נערכת כרגיל חרף הסופה: "כל עוד לא התקבלה הוראה, נפעל כמתוכנן"

6.2.2023 / 8:07

מבחינת המנהלת, רק המשטרה, פיקוד העורף או רשויות אחרות רשאיות לקבוע שלא ניתן לשחק: "כל עוד לא התקבלה הוראה, נפעל כמתוכנן". המפגש יידחה לשבוע הבא?

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

מנהלת הליגות בכדורגל פנתה כבר אתמול (ראשון) לבני סכנין ולהפועל באר שבע, על מנת לבדוק היתכנות מבחינתן לדחיית המשחק ביניהן ב-24 שעות במקרה שלא ניתן יהיה לקיימו מחר. בסכנין הסכימו, אך בבאר שבע לא, מה שאומר כי אם תנאי המשטח באצטדיון דוחא לא יאפשרו לערוך את המשחק, הוא יידחה לשבוע הבא.

כזכור, מדובר במשחק מהמחזור ה-18 בליגת העל שנדחה מה-14 בינואר לאחר שהגשם הציף את כר הדשא במגרשה הביתי של בני סכנין, והמועד החדש שנקבע לו הוא מחר ב-20:00 (שידור ישיר בספורט4).

באופן כללי, במנהלת לא מתכוונים לקבל החלטה על דחיית המשחק, אלא אם השופטים והמשקיפים יגיעו למגרשים, כולל הערב בליגה הלאומית או במפגש בין מכבי חיפה להפועל חדרה ויקבעו שאי אפשר לקיים משחק.

מבחינת המנהלת, רק המשטרה, פיקוד העורף או רשויות אחרות, בתוכן מערך כיבוי האש, רשאיות לקבוע שלא ניתן לשחק כדורגל מכל סיבה שהיא, ואז המנהלת מחויבת לפעול על פי הוראה זו. "כל עוד לא התקבלה הוראה כזו מהרשויות, אנחנו פועלים כמתוכנן ונערכים עם הקבוצות לקיום המשחקים", אמרו הבוקר במנהלת.

בגלל הלחץ שהקבוצות מפעילות, מצד המנהלת נעשות כל הזמן בדיקות מול הרשויות למקרה שישתנו ההוראות, אבל כרגע אין ביטולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully