וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה מרוצה: "נקודה חשובה מאוד, קוסטה ואניסה יעזרו לנו"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 10:54

בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו מול הפועל תל אביב, גורם: "הפועל תל אביב לא ברחה והשתווינו ליריבות בתחתית". שביעות רצון מצמד הזרים החדשים, דאגה מפציעתו של סאמביניה

תקציר ה-1:1 של בני ריינה עם הפועל תל אביב/ספורט1

במכבי בני ריינה, קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 אמש נגד הפועל תל אביב, במשחק שנערך באצטדיון בנתניה. מצד אחד הקבוצה שוב לא ניצחה, אבל מצד שני השחקנים של שרון מימר ידעו לחזור מפיגור ולזכות בנקודה יקרה מאוד, במיוחד אחרי שהיריבות לתחתית הפסידו בשבת והמצב בחלק התחתון צמוד ביותר.

"זאת נקודה חשובה מאוד, השחקנים הראו אופי וזה נותן הרבה אופטימות לקראת ההמשך", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "נכון שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר וכמובן לנצח משחקים, אבל גם התיקו הזה הוא משמעותי. קודם כל הפועל תל אביב לא ברחה מאיתנו ובנוסף השתווינו ליריבות שלנו בתחתית וגם זה סימן טוב".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים עם מארק קוסטה (שני משמאל). מאור אלקסלסי
כבש באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור. מארק קוסטה (שני משמאל)/מאור אלקסלסי

לצד האכזבה מיכולתם של מספר שחקנים, בעיקר בחלק הקדמי, בריינה התרשמו משני שחקני הרכש הזרים שהצטרפו בשבוע האחרון של חלון ההעברות - אבל אניסה ומארק קוסטה, שנכנס אמש כמחליף וכבש את שער השוויון בנגיחה באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור. "קוסטה ואניסה יעזרו לנו ונראה שפגענו טוב עם השניים האלה", אמרו בריינה. "אניסה היה פעיל מאוד בקישור, הוא אגרסיבי ויודע להניע את הכדור ולגבי קוסטה רואים שיש לו נוכחות ברחבה. אם הוא הצליח לכבוש מול שלושה בלמים של הפועל שכיסו אותו, הוא בטח יצליח לתת לנו עוד שערים בהמשך".

בקבוצה היו מודאגים מאוד מפציעתו של הבלם סאמביניה, שנפגע באיזור המפשעה וירד מהמגרש בדקה ה-86, כאשר הוא משאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, אחרי שנגמרו כל החילופים. סאמביניה ייבדק בימים הקרובים ואם הפציעה לא חמורה, ינסו להכשיר אותו לקראת המשחק הקרוב נגד בני סכנין, בשבת בדוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully