וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה ומיליטאו יחמיצו את אליפות העולם, קורטואה בספק לליברפול

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 9:45

צרות בריאל מדריד: הבלם והחלוץ לא ימריאו עם הקבוצה למרוקו, השוער שנפצע בחימום מול מאיורקה נמצא ב"מירוץ נגד השעון" כדי להיות כשיר לאלופות

תקציר גביע המלך: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3/ספורט 1

ריאל מדריד בצרות: ההפסד למאיורקה הרחיק מאוד את הקבוצה ממאבק האליפות, אבל כשליגת האלופות בפתח ורק בעוד יומיים מצפה לקבוצה המשחק הראשון באליפות העולם לקבוצות נגד אל אהלי, הסגל של הבלאנקוס ממשיך לסבול ממכת פציעות קשה כשהמצטרף הטרי למסדר הפצועים הוא השוער המצוין טיבו קורטואה.

כזכור, קארים בנזמה ואדר מיליטאו נפצעו בהפסד מול ולנסיה במחזור הקודם. ההערכה הראשונית היתה שהפציעה של בנזמה אינה חמורה אך כעת מסתבר שהחלוץ והבלם לא יטוסו עם הקבוצה למרוקו, שם תיערך אליפות העולם והם עשויים להצטרף לקבוצה רק למשחק הגמר של המפעל, אך גם זה בספק גדול כרגע.

טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד. רויטרס
בספק גם לליברפול. קורטואה/רויטרס

לגבי קורטואה, השוער שלדעת רבים נחשב לטוב בעולם, יחמיץ בוודאות את המשחקים הקרובים וב"אס" טוענים שהוא נמצא ב"מירוץ נגד השעון" כדי להיות כשיר למשחק הראשון מול ליברפול, שייערך ב-21.2 כלומר בעוד שבועיים ויום בלבד. לריאל מצפה סדרת משחקים קשה מאוד כשאחרי ליברפול היא תארח את אתלטיקו מדריד ואז תפגוש את ברצלונה בגביע ולאחר מכן תתארח אצל בטיס בליגה, עוד משחק לא פשוט בכלל.

כזכור, קורטואה נפצע בחימום שערכה הקבוצה לקראת מאיורקה והרגיש אי נוחות ברגלו השמאלית. אנדריי לונין עמד במקומו בין הקורות והוא יעשה זאת גם באליפות העולם למועדונים במרוקו וגם במשחקי הליגה שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully