וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין דחתה את הצעת הלייקרס על קיירי, לברון צייץ בתסכול

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 9:57

מארק סטיין דיווח שהלייקרס הציעה את ראסל ווסטברוק ושתי בחירות דראפט כדי לאחד בין קיירי ללברון, שהגיב: "אולי זה אני"

תקציר: ריאל מדריד - טנריפה 77:88/ספורט1

קצת אחרי הטרייד הגדול ששלח את קיירי אירווינג לדאלאס, לברון ג'יימס צייץ בטוויטר: "אולי זה אני". בדיעבד הסתבר שקינג ג'יימס מאוד רצה לחבור לקיירי, עמו הוא זכה באליפות המרגשת והיחידה בקליבלנד המועדון שבו הוא גדל. כעת מתפרסמים בארה"ב לפיהם הלייקרס אכן היתה מועמדת חזקה לקלוט את קיירי, כאשר מארק סטיין טוען שהקבוצה הציעה לברוקלין שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט של 2027 ו-2029 בנוסף לראסל ווסטברוק.

הציוץ הממורמר של לברון

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. Katelyn Mulcahy, GettyImages
האיחוד ביניהם נמנע. לברון וקיירי/GettyImages, Katelyn Mulcahy

אלא שברוקלין דרשה גם את אוסטין ריבס ומקס קריסטי בנוסף להחלפה של בחירות דראפט נוספות והעסקה נפלה. בנוסף, הנטס העדיפו את ההצעה של דאלאס בהנחה שהם יכולים להיות תחרותיים גם העונה עם השחקנים שהם קיבלו: דוריאן פיני סמית' וספנסר דינווידי שחזר לקבוצה בה כיכב בעבר.

מה שמעניין זה שקיירי, על פי מארק סטיין, דווקא התלהב מהאפשרות לעבור ללייקרס ולחבור שוב ללברון. אלא שברוקלין העדיפה לשלוח אותו לכל קבוצה אחרת ולא ללייקרס. אבל היתה עוד קבוצה בתמונה חוץ מדאלאס והלייקרס. פיניקס, שסובלת מפציעה מתמשכת של דווין בוקר, ניסתה להשיג את קיירי ועל פי הדיווחים הציעה לברוקלין חבילה שכללה את כריס פול, ג'יי קראודר ובחירת סיבוב ראשון בדראפט אבל ההצעה נדחתה על ידי הנטס.

אירווינג בן ה-30 היה מעורב בשלל שערוריות בשנתיים האחרונות, כולל סירובו להתחסן לקורונה וציוץ סרט בעל מסרים אנטישמיים. הוא החמיץ שלל משחקים, הושעה ושוב חזר, וכשהיה על הפרקט, נראה כמו אחד הרכזים הטובים בעולם. בארבע עונותיו האחרונות שיחק 20, 54, 29 ו-40 משחקים (העונה), ובזו הנוכחית הוא העמיד ממוצעים של 27.1 נקודות (48 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 88 אחוז מהעונשין), 5.1 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully