וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי ב"אקסטזה", דונצ'יץ' נלהב, בדאלאס בטוחים: קיד יגרום לזה לעבוד

המאבס לא נרתעים מהביקורות על הטרייד המפתיע, בטוחים שדווקא אצלם אירווינג יתרכז בכדורסל, ומאמינים שהשילוב הנפיץ בקו האחורי יהפוך לקטלני

את קליבלנד הוא עזב בטונים צורמים, מבוסטון הוא יצא בטריקת דלת וגם ברוקלין הבינה בדרך הקשה שאי אפשר לסמוך עליו באמת, אבל דאלאס מאמינה שדווקא היא זו שתנטרל את הפצצה המתקתקת ששמה קיירי אירווינג, ותמקד אותה אך ורק בכדורסל. למחרת הטרייד המפתיע ששלח את אירווינג לדאלאס לצד מרקיף מוריס, בתמורה לספנסר דינווידי, דוריאן פיני סמית' ובחירת סיבוב ראשון ב-2029 - נשמעות לא מעט ביקורות על ההימור המסוכן שהמאבס לקחו, אבל הם נשמעים סמוכים ובטוחים בעצמם.

"קיירי אירווינג כבר מזמן הפך לדרמה קווין של ה-NBA, אבל בדאלאס מאמינים שההנהלה שלהם וההיסטוריה שיש לחלקה עם אירווינג, תעזור למקד אותו בכדורסל ותנטרל את המטען האישי שהוא מגיע איתו", נכתב ב"דאלאס מורנינג ניוז". המאבס משוכנעים שדווקא אצלם אירווינג יתנהל ויתנהג אחרת, בין היתר בזכות ההיכרות המוקדמת בינו לבין הג'נרל מנג'ר ניקו האריסון, ששימש במשך שנים כיועץ לחברת "נייקי" בה אירווינג היה חתום, ונחשב למקורב לשחקן.

בדאלאס מבינים היטב שסביב אירווינג יש "סימני שאלה עצומים בכל הנוגע להתנהלות מחוץ למגרש", אבל משוכנעים שהם אלו שיוציאו ממנו את המיטב, וסיבה נוספת לכך היא זהותו של המאמן על הקווים. ג'ייסון קיד היה אחד השחקנים הנערצים על אירווינג בילדותו, והוא נחשב למאמן כריזמטי שיודע כיצד לרתום שחקנים עם מוניטין בעייתי. "לג'ייסון קיד יש את הגישה הנכונה כדי לרסן את הבעיות של קיירי מחוץ למגרש".

קיירי אירווינג לצד לוקה דונצ'יץ'. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
איך זה ייראה על המגרש? אירווינג ודונצ'יץ'/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

המאבס גם נתלים בשיחות עם אירווינג עצמו שקדמו לטרייד. על פי כריס היינס מ"יאהו", אירווינג "הגיב באקסטזה" לאפשרות שיעבור לדאלאס ויחבור ללוקה דונצ'יץ'. גם דונצ'יץ' עצמו היה חלק מהליך קבלת ההחלטות, ובקבוצה התייעצו איתו לפני שהתקדמו בשיחות. דונצ'יץ' נתן אור ירוק, ומאמין שהשילוב בינו לבין קיירי, עוד שחקן דומיננטי שאוהב מאוד את הכדור וזקוק לו כדי לבלוט, "יכול להפוך לקטלני".

מאז שהמאבס הנחיתו את לוקה דונצ'יץ' בקבוצה, הם מחפשים את הכוכב השני שיתמוך בסלובני ויוכל לעזור לו לדחוף את הקבוצה לאליפות. הם מאמינים שאירווינג עונה להגדרה, למרות שהוא ומי שיהפוך כעת לצלע השלישית בקבוצה, כריסטיאן ווד, מסיים חוזה אף הוא בסוף העונה. בשלב זה לא דובר עם אירווינג על הארכת חוזה, אבל בדאלאס ישתמשו בתקופה הקרובה כדי לבחון איך שיתוף הפעולה עם דונצ'יץ' ועם שאר השחקנים עובד, ואם תהיה שביעות רצון הדדית הם מאמינים שהוא ימשיך. כך או כך, הפרשנים כבר מגדירים את הטרייד הזה כ"צעד ייאוש" מבחינת המאבס.

"המאבס לוקחים כאן סיכום עצום שעלול להשפיע על עתיד הקבוצה, אבל אין ספק שקיירי גם מרים את תקרת הזכוכית שלהם", כתב פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully