וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוגגת עם פניני: "גאון של המשחק, שחקן בלתי נגמר"

סורקין הילל את הקפטן אחרי ה-68:81 על באר שבע: "אשכנע אותו לא לפרוש". קטש עידכן: לורנזו בראון מתוכנן לשחק נגד הכוכב האדום

מכבי תל אביב התבססה הערב (ראשון) במקום הראשון של ליגת העל, אחרי שגברה 68:81 על הפועל באר שבע בבית. הצהובים לא נהנו ממשחק התקפי טוב במיוחד, אבל השלימו את העבודה ובעיקר חילקו את הדקות אחרי השבוע הכפול ביורוליג. רפי מנקו ודארן היליארד הובילו עם 13 נקודות כל אחד, רומן סורקין תרם 10 ו-11 ריבאונדים, אבל הכוכב האמיתי של המשחק היה גיא פניני, שעלה להופעתו ה-511 בליגת העל - והשווה את שיא כל הזמנים של מאיר טפירו. פניני סיים עם 9 נקודות ב-13 דקות, ורשם עוד ציון דרך בקריירה המרשימה שלו.

"לא יודע אם אני אגיע ל-511 הופעות, אבל אני בכל מקרה מנסה לשכנע אותו להישאר עוד שנה", אמר רומן סורקין בסיום על גיא פניני. "הוא גאון של המשחק, הוא לא נגמר, וזה תענוג גדול לשחק איתו".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ציון דרך מרשים. פניני/דני מרון

סורקין הוסיף: "היה לי משחק נוראי, איבדתי המון כדורים, אבל העיקר שניצחנו. יש לנו משחקים חשובים בבית עכשיו. אני שמח שניצחנו היום, עברנו מכשול מנטלי למרות שהיינו צריכים לבוא יותר מרוכזים, הפנים קדימה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש סיכם: "אני לוקח בעיקר את הניצחון. רואים שיש לבאר שבע דרך ושיטה, שיחקנו בלי מספיק מחויבות ברמה האישית במחצית הראשונה. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים, שם סיבכנו את עצמנו. יכולנו לעשות את זה הרבה יותר קל. היו עליות וירידות, אבל האתגר שלנו הוא לבוא מוכנים לכל משחק. זה שיעור שכבר למדנו אותו, אבל ננסה ללמוד אותו שוב. אני מנסה להעביר מסר לשחקנים שאסור שנפתח משחקים ככה. פשוט אסור שזה יקרה. מעדנו פעמיים פה במשחקי בית. אנחנו מרגישים הרבה יותר נינוחים משום מה פה, בעיקר במשחקי ליגה. אנחנו צריכים ללמוד מזה, כי דברים לא יבואו לנו בקלות".

על לורנזו בראון אמר: "עוד לא ברור אם הוא ישחק בחמישי. התוכנית היא שהוא ישחק, אבל נעדכן בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully