וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "בני ריינה לא התקרבה לשער שלנו, זה כמו הפסד"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-1:1 נגד נועלת הטבלה, שהותיר אותו ללא ניצחון מאז מונה: "הקבוצה התייצבה, אבל בהתקפה אנחנו לא מספיק חדים". מימר: "אני מבסוט"

תקציר ה-1:1 של בני ריינה עם הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב סבלה משתי החלטות שנויות במחלוקת לכל הפחות, ספגה מהאיום היחידי של מכבי בני ריינה ונפרדה מנועלת הטבלה ב-1:1 באצטדיון נתניה - תיקו רביעי רצוף של האדומים מאז מונה חיים סילבס לתפקיד והיא סופרת בסך הכל כבר תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

בסיום טען סילבס, שכאמור עדיין לא ניצח מאז שמונה לתפקיד: "זה כאילו הפסדנו את המשחק. אני לא זוכר את בני ריינה בכלל מתקרבת לשער שלנו - גם השער שלה היה בלי מצב. זה נורא מאכזב ומאוד מבאס. דיי נלחצנו מזה שאנחנו מובילם והמשחק מתקדם לסופו, אלו רגעים שבהם הביטחון צריך לבוא לידי ביטוי עוד יותר ולצערי בגלל שלא ניצחיו הרבה זמן...זה נקרא אשר יגורתי בא לי. אני לא זוכר שריינה הגיעה לרחבה שלנו. שלטנו במשחק וזה מעצבן ולא הוגן כלפי הקהל שהולך לנו כל כך קשה. הכל הולך לנו בשיניים וזה היה משחק שהיינו צריכים לעשות בו את ה-0:2 במחצית השנייה ואז ספגנו שער מקרי. הקבוצה יציבה וחזקה עקרונית, אבל מבחינה התקפית אנחנו לא מספיק חדים וקשה לנו. זה יגיע".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"תחושה של הפסד". סילבס/מאור אלקסלסי

על מאבקי התחתית: "אנחנו לא מסתכלים רחוק. אנחנו צריכים להביא את הניצחון הראשון. התייצבנו, יותר קשה לאיים עלינו ואנחנו יותר מאורגנים ומסודרים. הניצחון הראשון יסלול לנו את הדרך. אני בטוח שהתחושה היא כמו של הפסד".

לדבריו הוסיף דן איינבינדר: "פחות חשוב לי להתייחס ליכולת, למרות שאנחנו תמיד שואפים לשחק יותר טוב, להשתפר ולהתקדם. הנקודות היו חשובות היום, הצלחנו להוביל וחבל שלא ידענו לשמור על זה. לפעמים צריך לדעת לשים את היריבה על אפס הזדמנויות, הספיקה לריינה הזדמנות אחת לכבוש. היו רגעים שהרגשתי שאנחנו לא מספיק חזק במשחק ולצערי לא ידענו לצאת עם שלוש הנקודות. כל אחד פה צריך להסתכל על עצמו ולהוציא הרבה יותר, זה לא מספיק להפועל תל אביב. מלווה אותנו קהל גדול לכל משחק, בית וחוץ, ואנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אחרי הדרבי אמרתי שריינה יהיה משחק יותר קשה. עשינו אותו קל, אבל הסתבכנו. מקווה שניקח את הנקודות בשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
מרוצה מהנקודה. מימר/מאור אלקסלסי

מנגד, שרון מימר שבני ריינה שלו סופרת כבר 12 משחקים ללא ניצחון, הודה: "אחרי שנתנו להפועל תל אביב להוביל בדקה לא קלה מבחינתנו, אז ברור שהתיקו הזה טוב. אנחנו יודעים מה המשמעות של לחזור במשחק כזה טעון ולהשאיר את הפועל תל אביב איתנו באזור המסוכן. לא הגענו למספיק מצבים, אבל הנענו כדור בצורה טובה ומנענו מהפועל תל אביב לסכן. אני מבסוט כי יש הרבה דברים טובים לקחת, במיוחד את האופי והאמונה של השחקנים. אנחנו יכולים לצפות עד מחר, אנחנו עושים את המקסימום ומולנו יריבה שגם נלחמת על החיים. העונה יש משהו שהוא לא היה בעונות קודמות, יש 7-8 קבוצות באותה רמה וכל משחק הוא מלחמת עולם. אנחנו בטבלה שווים לעוד שתי קבוצות עם 17 נקודות, הפועל עם שלוש נקודות מעל וזה משאיר אותנו בתמונה".

על החיזוק בינואר: "עשינו חלון טוב. זה התחיל עם מרמנטיני, עמית מאיר, ג'אבר ועכשיו שני הזרים. קוסטה כבש, אבל אניסה גם היה מצוין והחזיק אותנו במשחק. אני מקווה שהקבוצה תציג בעזרתם יכולת הרבה יותר טובה".

גוסטבו מרמנטיני שחקן מכבי בני ריינה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
ירד בזעם לחדר ההלבשה כשהוחלף. מרמנטיני/מאור אלקסלסי

המגן דולב אזרואל נשאר על הכדור שטייל על קו השער והבהיר: "הכדור לא עבר את קו השער, גם אמרתי לשלומי (בן אברהם, השופט) שבמאה אחוז לא עבר. באיך שהתפתח המשחק, אנחנו יכולים להיות מרוצים. הגענו כדי לנצח, אבל ספגנו בדקה קריטית ואני שמח על הנקודה. אנחנו מודעים למקום שאנחנו נמצאים בו וסומכים אחד על השני, יש לנו חדר הלבשה בריא ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעמוד במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה".

בבני ריינה גם יבחנו את התנהגותו של גוסטבו מרמנטיני, שהוחלף בדקה ה-58, ירד בהפגנתיות ישר לחדר ההלבשה, בלי ללחוץ את ידו של מארק קוסטה שהחליף אותו וגם היה מי שהבקיע את שער השוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully