וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלוני ימשיך לאמן את נבחרת ארגנטינה, אבל "משהו שם נשבר"

בתקשורת הארגנטינית טוענים לקרע ביחסים בין מאמן אלופת העולם לנשיא ההתאחדות. מתי הוא נוצר, ומה גרם לפערים?

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

אלוף העולם ליאונל סקאלוני צפוי לחתום על הארכת חוזה כמאמן נבחרת ארגנטינה עד סוף מונדיאל 2026, אלא שלמרות ההישג האדיר והתמיכה לה הוא זוכה מבכירים כמו ליאונל מסי ואנחל די מריה עד אחרון שחקני האלביסלסטה, וגם מהאוהדים כמובן, יש מי שטוען כי מאחורי הקלעים נוצר קרע בינו לבין נשיא ההתאחדות הארגנטינית קלאודיו טאפיה: "משהו ביחסים ביניהם נשבר", נכתב אתמול (ראשון) ב-"Infobae".

לא אחת דווח בתקשורת הארגנטינית כי בין טאפיה לסקאלוני קיים סיכום על המשך ההתקשרות. בכתבה אתמול הודגש כי לשניים אין באמת ברירה: הנשיא הרי לא יוכל להצדיק בשום דרך פרידה ממי שהוביל את הנבחרת לזכייה בגביע העולם השלישי בתולדותיה, ואילו המאמן לא ירצה לאכזב את השחקנים והאוהדים שמצפים ממנו להמשיך, בייחוד לא לטובת הצעה אחרת או מתוך התעקשות על שכר גבוה יותר.

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה עם גביע העולם. רויטרס
לא מרוצה ב-100%. סקאלוני/רויטרס

עם זאת, בארגנטינה טוענים: "ההישג המשותף להם בקטאר לא הצליח לרפא פצעים שנגרמו מהעבודה זה לצד זה, וההתנהגויות של כל אחד". לסקאלוני, כך מתארים זאת בארצו, יש יותר תלונות על טאפיה מאשר לאחרון על המאמן. זה הזמן להזכיר כי טאפיה הוא זה שמינה את סקאלוני למרות אינספור ביקורות על כך, ואף גיבה אותו אחרי הקופה אמריקה ב-2019 למרות טורניר לא מרשים.

מתברר, לפי "Infobae", שבפגרת הנבחרות בספטמבר האחרון התרחשה נקודת המפנה ביחסים בין השניים: במהלך שהות במיאמי, סקאלוני התלונן בפני אנשי האבטחה במלון בו שהתה הנבחרת, עקב רעשים מוגזמים שהפריעו למנוחת השחקנים. מה שלא ידע המאמן, הוא שהרעש הגיע מהסוויטה של טאפיה בקומה ה-12, שם חגג הנשיא את יום הולדתו ה-55 בשירים, ריקודים והרמות כוסית. "בין השניים היו חילופי מילים קשות, ובאותו רגע סקאלוני רמז לראשונה כי הוא עשוי לעזוב עם תום חוזהו בנבחרת", נכתב בארגנטינה, כאשר עוזר המאמן פאבלו איימאר, שנחשב לדמות אהובה מאוד על השחקנים וכל אנשי הצוות, סומן כמי שהרגיע את הרוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינית, קלאודיו טאפיה. Julian Finney, GettyImages
מתנהג כאילו ההישג הוא שלו. טאפיה עם הגביע/GettyImages, Julian Finney

דבר נוסף מפריע מאוד לסקאלוני: הקרדיט הגדול שטאפיה נותן לעצמו על הזכייה במונדיאל. "טאפיה משוכנע שההישג הוא שלו", נכתב. גם לפני שהגביע הושג, כל הצוות המקצועי ראה בעין לא יפה את התנהלותו של הנשיא במחנה בקטאר: "הם לא אהבו את זה שהוא הופיע לאימונים לבוש כמו שחקן, בעט כדורים לשער, עלה לאוטובוס עם השחקנים כאילו היה אחד מהם, חילק חולצות במתנה והרגיש כמו הבעלים של הנבחרת".

למאמן חרה גם שהאיש החזק בהתאחדות הצהיר בתקשורת ש"הכל סגור" בנוגע להארכת החוזה, כשלא כך הדבר ועוד נותרו פרטים מסוימים שלא סוכמו, ביניהם המטבע בו ישולם השכר של המאמן ועוזריו. "הפערים אינם בפן הכספי או דברים נורמטיביים כאלה, אלא במלחמה על הנהגת הנבחרת", סיכמו בארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully