וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה לפסגה עם 2:4 על וולפסבורג, שער מרהיב למוסיאלה

ילד הפלא סיפק מבצע אישי מבריק, צמד לקומאן, נקודת ציון היסטורית לתומאס מולר וניצחון בכורה לבווארים ב-2023. 0:2 לברמן בשטוטגרט

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 4:2/ספורט1

באיירן מינכן רשמה ניצחון בכורה ב-2023 הערב (ראשון) עם 2:4 על וולפסבורג, במשחק שנעל את המחזור ה-19 בבונדסליגה. לפני כן, ורדר ברמן גברה בחוץ 0:2 על שטוטגרט.

וולפסבורג - באיירן מינכן 4:2

לאחר שאיבדו את הפסגה, הבווארים שבו אליה עם ניצחון בכורה ב-2023, אחר בליץ אדיר בפתיחה. קינגסלי קומאן כבש את הראשון בחלוף תשע דקות, והכפיל בדקה ה-14 אחרי בישול שני של ז'ואאו קאנסלו בקבוצה. תומאס מולר, שערך את הופעתו ה-427 במדי אלופת גרמניה, ובכך השתווה לגרד מולר כשיאן המועדון בהופעות מבין שחקני השדה, הצטרף לחגיגה וקבע 0:3 ענק בדקה ה-19. אלא שיאקוב קמינסקי צימק (44), יוזואה קימיש הורחק (54), ודפיקות לב הורגשו בקרב אנשי באיירן. מוסיאלה דאג להרגיע עם מבצע אישי יפהפה בדקה ה-73 שהוביל לשער הליגה העשירי שלו העונה, ומנגד, מתיאס סבנרג רק צימק (81). וולפסבורג קיוותה להשוות שיא מועדון עם רשת ונקייה וניצחון במשחק ביתי רביעי רצוף, אך היתה זו משימה גדולה מדי.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם ג'מאל מוסיאלה. רויטרס
כוכב. מוסיאלה/רויטרס

שטוטגרט - ורדר ברמן 2:0

כמעט עשור אחרי ניצחון החוץ הקודם שלה בשטוטגרט, הקבוצה בירוק-לבן חזרה מדרום גרמניה עם שלוש נקודות יקרות וחיברה ניצחון שני ברציפות. המארחת לא ניצחה כבר חמישה מחזורים ונותרה במקום ה-16, ממנו מגיעים למבחנים בסוף העונה. ינס סטאגה הדני כבש את השער הראשון של ורדר ברמן (59), מרווין דוקש הכפיל (77).

וולפסבורג תהיה זו שתוציא לדרך את המחזור ה-20, כשתתארח אצל בוכום ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully