וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: שלוש קבוצות במומנטום רע וגליל עליון אחת

5.2.2023 / 15:34

המחזור ה-16: בני הרצליה תקווה להישאר באזור מרכז הטבלה כשתארח את עירוני נס ציונה (19:00). הקבוצה הלוהטת מכפר בלום תארח את קרית אתא מהתחתית (20:00)

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

משחקי המחזור ה-16 בליגת העל יימשכו מחר (שני). באולם היובל תארח בני הרצליה את עירוני נס ציונה (84:91 לנס ציונה בסיבוב הראשון בלב המושבה) במשחק בין שתי קבוצות במומנטום לא טוב. הפועל גליל עליון תרצה להמשיך את הריצה הנהדרת שלה כשתארח את עירוני קרית אתא (94:98 לגליל עליון בקרית אתא בסיבוב הראשון).

יאיר קרביץ, שחקן בני הרצליה לצד מוריס קמפ. קובי אליהו
המומנטום נעצר וגם באב ייעדר בבני הרצליה/קובי אליהו

בני הרצליה - עירוני נס ציונה (19:00)

בני הרצליה הצליחה בריצה של כחודש לצאת מהתחתית אל אזור מרכז הטבלה, אך המומנטום של הקבוצה מהשרון נעצר והיא כבר עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. לקראת המשחק הקרוב נגד נס ציונה צפויה הרצליה להופיע ללא כריס באב שסובל מפציעה בשריר הירך, ובמשחק הנוכחי צפוי לערוך ג'וליאן גמבל את הופעת הפרידה שלו מהקבוצה ולנצל את אופציית היציאה מהחוזה שלו. בהרצליה מקווים שלמרות המצב הלא פשוט יידעו לצאת עם ניצחון מהמשחק נגד נס ציונה ולא לתת לכתומים לברוח להם.

עירוני נס ציונה רחוקה מהכושר שהוביל אותה לחלק העליון של הטבלה, כשהכתומים הצליחו לנצח רק פעם אחת בששת משחקי הליגה האחרונים שלה. למרות זאת, בנס ציונה נשארים אופטימיים לאור העובדה שהקבוצה עלתה לחצי גמר גביע המדינה והעפילה גם שלב בליגה הצפון אירופית. הכתומים חזרו ביום שישי לפנות בוקר ממסע משחקים בלטביה, והיחיד שנמצא בספק מסוים להתמודדות הוא טיילר ביי שנפצע נגד הפועל תל אביב ולא שיחק השבוע באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל גליל עליון, יהל מלמד, דיישון בוקר. קובי אליהו
הקבוצה הלוהטת בליגת העל/קובי אליהו

הפועל גליל עליון - עירוני קרית אתא (20:00)

הקבוצה הלוהטת ביותר בליגת העל רוצה להמשיך את הריצה הנהדרת שלה. גליל עליון ניצחה בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים, יצאה מאזור התחתית למאבק על השישייה הראשונה, וחולמת להמשיך כל הדרך לצמרת. גליל הביסה במחזור הקודם את הרצליה בחוץ, דווקא ביום פחות מרשים של איתי מושקוביץ' הנהדר שלה, כשמי שהמשיך את היכולת המצוינת הוא רועי הובר שמאז ששב מהפציעה שלו רשם 16.7 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק.

אם גליל עליון נמצאת במומנטום הטוב ביותר בליגה, קרית אתא היא אחת משתי קבוצות שנמצאות בכושר החלש ביותר. הקבוצה של שרון אברהמי הפסידה ארבעה משחקים רצופים וניצחה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים, וביחד עם הניצחון של גלבוע/גליל במוצאי שבת על הפועל חיפה, המקום שמוביל לליגת המשנה נמצא רק במרחק משחק אחד מהם. מייקל בריסקר צפוי להיעדר משחק שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully