וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשה היסטוריה? מכבי תל אביב מחפשת מקום בגמר גביע האתגר בכדורעף

אלופת המדינה תארח בשלישי את פונטה בסטארדו מפורטוגל במשחק הראשון מבין שניים, במטרה להגיע למשחק על התואר

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

אלופת המדינה בכדורעף מכבי יעדים תל אביב תארח ביום שלישי הקרוב (7.2.2023, הדר יוסף, שידור ישיר בערוץ הספורט) במשחק היסטורי של קבוצה ישראלית בזירה האירופית - חצי גמר גביע האתגר, את פונטה בסטארדו מפורטוגל במשחק הראשון מבין שניים. יהיה זה משחק ה-100 במספר של הצהובים במסגרת גביעי אירופה בכל שנים.

גם עבור הקבוצה הפורטוגלית זוהי הופעה היסטורית במעמד חצי הגמר. היא הגיעה לחצי הגמר אחרי ניצחון כפול על ספורטינג ליסבון גם היא מפורטוגל: בבית 0:3 ובחוץ 2:3. בשמינית הגמר ניצחה את טארטו מאסטוניה 1:3 במשחק חוץ ו-1:3 במשחק הביתי. בעונה שעברה, היא סיימה את דרכה במסגרת האירופית ברבע הגמר אחרי שנוצחה פעמיים בידי לובליאנה הסלובנית.

השחקנים המרכזיים בקבוצה הפורטוגלים הם: חוסמי האמצע הברזילאים מרקוס פריירה (25, 2.00 מטר) וברונו רובו (29, 2.00 מטר) ואדסון ולנסיה (35, 1.95 מ') מוונצואלה,הקבלן הברזילאי ז'ואאו נולטו (23, 2.00 מטר), המוסר הפורטוגזי חוזה נבס (26, 1.87 מ') ובעמדת הליברו דניס דל ואלי (34, 1.75 מטר) שחקן נבחרת פורטוריקו בשורותיה משחק פסטרנה איגלסיאס שחקן מכבי יעדים תל אביב. 11 מבין 14 השחקנים בקבוצה הפורטוגלית הם שחקנים זרים.

מכבי תל אביב חוגגת העפלה לחצי גמר גביע האתגר בכדורעף. רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב חוגגת העפלה לחצי גמר גביע האתגר בכדורעף/אתר רשמי, רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב

מאמן הקבוצה הוא, נונו אברנטס, שזו לו עונה ראשונה בקבוצה לאחר ארבע עונות כמאמן ראשי בקאסטלו ד'מיה מהעיר פורטו. לצד ההישג ההיסטורי של העפלה לחצי הגמר בגביע האתגר, פונטה סטארדו מוליכה את הליגה הפורטוגזית עם 13 ניצחונות, ללא הפסדים כשעד עד כה הפסידה 5 מערכות בלבד. פונטה סטארדו, דורגה בעונת המשחקים הקודמת 2021/2022 במקום השלישי בליגה בארצה ונוצחה בגמר הגביע. למועדון שני תארי אליפות פורטוגל (2011, 2016) וזכייה בגביע הפורטוגלי ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully