וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע ביחסים בין באיירן למנואל נוייר: "שם את עצמו מעל הקבוצה"

במועדון רותחים על הביקורת הפומבית של נוייר בעקבות פיטוריו של מאמן השוערים: "מקפטן הקבוצה אנחנו מצפים לגישה שונה"

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

היחסים בין באיירן מינכן למנואל נוייר הגיעו לנקודת רתיחה בסוף השבוע והיום (ראשון) המנהל המקצועי, חסן סליחמידז'יץ' הוסיף קיסם למדורה עם ביקורת חריפה על השוער ואפילו רמז לענישה - מה שבוודאי עולה בקנה אחד עם דעת ההנהלה.

הכול החל עם פיטוריו לפני כשבועיים של מאמן השוערים, טוני טפאלוביץ', שהיה קרוב מאוד לנוייר. שניהם נולדו בגלזנקירכן ושיחקו יחד בשאלקה, וב-2011 חתמו בבאיירן - נוייר כשוער וטפאלוביץ' שפרש, כמאמן השוערים. הם עבדו באופן צמוד ב-12 השנים האחרונות וכשטפאלוביץ' פוטר, נוייר נפגע עד עמקי נשמתו.

בריאיונות ל"בילד" ו"דה אתלטיק" בסוף השבוע, אמר השוער הוותיק בין היתר ש"הפיטורים שלו גרמו לי להרגיש כאילו תלשו לי את הלב. זו מכה שפגעה בי בצורה מאוד כואבת. זה הגיע משום מקום, אני לא מבין את ההחלטה הזו. עברתי הרבה בקריירה, אבל זה הדבר הכי אכזרי שחוויתי".

היום סליחמידז'יץ' הגיב בתקיפות: "הדברים שנוייר אמר פוגעים בבאיירן כי הוא שם את האינטרסים האישיים שלו מעל האינטרסים של הקבוצה. אני מבין שמנואל נפגע באופן אישי. אבל מקפטן הקבוצה אני מצפה לגישה שונה. זו הייתה החלטה קשה והסברנו לו אותה. האם יהיו השלכות לדברים שהוא אמר? על זה נדבר איתו באופן אישי".

מנואל נוייר עם טוני טפאלוביץ' ב-2015. Catherine Ivill - AMA, GettyImages
"כאילו תלשו לי את הלב". נוייר וטפאלוביץ'/GettyImages, Catherine Ivill - AMA

בגרמניה מספרים שטפאלוביץ' פוטר בגלל שבבאיירן חשדו שהוא מדליף לנוייר מתוך פגישות של הצוות המקצועי, שאמורות להישאר רק בין אנשי הצוות. לפי הדיווחים, יוליאן נאגלסמן הבין שדברים שאמר הגיעו לנוייר ולכן דחף לסיים את הרומן הארוך עם מאמן השוערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully