וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מרוצה: "אם לא מזכירים את קארצב, סימן שעשינו עבודה מצוינת"

שביעות רצון גדולה בקבוצה אחרי שיפור העמדות בקרב על הפלייאוף העליון. מחמאות לטוומאסי וגנדלמן, שלמה יחזור נגד מכבי תל אביב

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הכי חשובים שלה העונה, 0:2 על הפועל ירושלים. בזכות הניצחון נתניה עלתה למקום השישי וכעת היא מרוחקת נקודה אחת בלבד מירושלים ונמצאת בעמדה מצוינת להגיע לפלייאוף העליון.

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מהיכולת שהוצגה אמש ומכך שבמשחק חוץ לא פשוט הקבוצה שמרה על רשת נקייה. לא מעט שחקנים זכו לשבחים. פטריק טוואמסי שכבש שוב וחזר לעצמו וגם עומרי גנדלמן שהפעם שיחק כבלם, הפכו להיות העוגנים של נתניה בשבועות האחרונים. לירן רוטמן שכבש את שערו הרביעי, הופך אט אט לבורג משמעותי מאוד במערך של המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן רן קוז'וך. אמש קיבלו מחמאות גם צמד המחליפים, אחמד סלמן ועוז בילו, שנכנסו במחצית השנייה והיו בין הגורמים החשובים לניצחון.

"עשינו את השינויים שרצינו בחלון ההעברות של ינואר, גם מבחינת מי שרצינו להביא וגם מבחינת מי שהעדפנו לשחרר", אמר גורם במועדון. "יש לנו עכשיו עומק טוב בסגל והמלחמה על ההרכב והתחרות על כל עמדה עושים טוב לכל השחקנים. יש לנו סגל שנבנה עם חשיבה לעתיד, עם לא מעט צעירים שהשקענו בהם וזה כבר מניב פירות. אם אף אחד לא מזכיר שמכרנו את עדן קארצב, סימן שהשחקנים שנמצאים כאן עושים עבודה מצוינת. אנחנו בתקופה טובה וחייבים לשמור על המשכיות כדי שנעמוד במטרות שלנו".

לירן רוטמן, מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה במומנטום מצוין/ברני ארדוב

הבלם רז שלמה נפצע במשחק הגביע נגד מכבי חיפה באמצע השבוע שעבר ועד אתמול בבוקר עוד התלבטו בצוות המקצועי אם לתת לו לשחק. בסופו של דבר הוחלט שלא לסכן את שלמה בהחמרת הפגיעה ובהיעדרות ארוכה יותר והוא צפוי לשוב להרכב במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב. המגן שי קונסטנטין שנעדר אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב לסגל ויפתח על חשבונו של כארם ג'אבר שהורחק אתמול.

עוז בילו הוחלף אמש אחרי שנכנס בעצמו כמחליף, לאחר שחש בכאבים בשריר הירך האחורי וגם אותו העדיפו להוציא לפני שהפציעה תהפוך לחמורה יותר. הוא ייבדק היום או מחר ואז תתברר חומרת הפציעה.

בנתניה מאמינים שבעקבות התוצאות האחרונות, האצטדיון יתמלא במשחק נגד הצהובים מתל אביב. במהלך הימים הקרובים ייעשה מאמץ למכור את כל הכרטיסים שהמשטרה תאשר למכור להתמודדות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully