וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני ישתווה למאיר טפירו כשיאן ההופעות בליגה

5.2.2023 / 9:26

אם שחקן מכבי תל אביב יעלה לפרקט נגד הפועל באר שבע (21:00) הוא יערוך את הופעתו ה-511 במשחקי הליגה הסדירה. הצהובים יעניקו מנוחה לניבו ואדאמס מלבד בראון הפצוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון, 21:00) את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. בעקבות ההפסד של הפועל תל אביב יוכלו הצהובים לעלות למקום הראשון בטבלה, במאזן זהה לזה של יריבתם העירונית. מלבד לורנזו בראון הפצוע, גם ג'וש ניבו וג'יילן אדאמס קיבלו מנוחה במשחק הנוכחי.

אם לא יהיו הפתעות וגיא פניני ישותף כמו ברוב משחקי הליגה עד כה, הוא ישתווה למאיר טפירו במספר ההופעות הרב ביותר במשחקי הליגה הסדירה בתולדות הכדורסל הישראלי עם 511. פניני בן ה-39 צפוי להפוך לשיאן במחזור הבא, כשהשחקן הפעיל הבא במספר ההופעות הוא עמית שמחון עם 355 משחקי ליגה, שיצטרך לשחק עוד 7 עונות כדי לעקוף את הפורוורד של מכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. לירון מולדובן
הישג גדול. פניני/לירון מולדובן

פניני מדורג במקום ה-32 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 4,195 נקודות, ממוצע של 8.2 נקודות למשחק. הוא מדורג במקום ה-11 בהופעות הפלייאוף עם 77 הופעות עד כה, וצפוי להיכנס לעשירייה הראשונה השנה, כשיש לציין שכמעט כל השחקנים שמעליו שיחקו בתקופה שלפני הפיינל פור.

510 ההופעות שלו עד היום התחלקו בין מכבי תל אביב בה ערך 205 הופעות, הפועל חולון עם 138 הופעות, בני השרון עם 93 הופעות, הפועל ירושלים בה שיחק 53 משחקי ליגה ומכבי רעננה עם 21 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully