וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור מגונן על ג'ייקובן בראון: "לא הוגן להפיל עליו את ההפסד"

5.2.2023 / 8:42

אחרי ההפסד להפועל חולון וההופעה החלשה של כוכב האדומים ששיחק פצוע, הקפטן יצא להגנתו: "זה עניין קבוצתי, היינו עייפים וחסרי אנרגיות". מאמצים להכשיר את הורד החולה לקראת גראן קנאריה

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

הפועל תל אביב צפויה לאבד היום (ראשון) את המקום הראשון בטבלה לטובת יריבתה העירונית מכבי תל אביב לאחר שאמש הפסידה 93:87 להפועל חולון בבית. הקבוצה של דני פרנקו רשמה את הפסד הבית הראשון שלה במסגרת הליגה, ונעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

בהפועל חשו מפתיחת המשחק שההתמודדות הולכת לכיוון חולון, והניסיונות של פרנקו לעצור את המומנטום של חולון מהפתיחה בדרכים שונות פשוט לא הצליחה. האדומים קיבלו חמישה שחקנים בספרות כפולות, כולל יכולת טובה מאוד לבר טימור עם 17 נקודות, אלא ששני השחקנים המובילים של הקבוצה - צ'ינאנו אונואקו וג'ייקובן בראון רשמו ערב חלש. אונואקו נכנס לבעיית עבירות וסיים עם 9 נקודות ב-20 דקות. בראון, שסובל מכאבים בכתפו, קלע נקודה אחת ב-18 דקות.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. דני מרון
סבל מכאבים. בראון/דני מרון

"כשג'ייקובן רוצה לשחק אז כולם ילכו עם זה, הוא שחקן משמעותי, אבל מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה, אני לא חושב שזה פייר להפיל את זה עליו. כמו שידענו לנצח משחקים שהוא היה פחות טוב, זה ענין קבוצתי, ופחות עניין שלו", סיכם בר טימור וגונן על חברו לקבוצה, "ברמת האנרגיות לא היינו שם מההתחלה. לא טיפלנו טוב בפיק אנד רול, לא של רגלנד ולא של האריס, הענישו אותנו כמעט בכל פעם. בעיקר עייפות כזאת, זה לא תירוץ וזה לא מתקבל, אבל עייפים וחסרי אנרגיות בעיקר. זה הרגיש לי ככה".

עד היום הצליחה הפועל תל אביב להתאושש עם ניצחון אחרי כל הפסד משמעותי שלה, והשבוע מדובר במשימה לא פשוטה כשביום רביעי הקרוב תגיע להיכל שלמה מוליכת בית ב' של היורוקאפ גראן קנאריה. הפועל כמעט והפתיעה את הספרדים בחוץ, אך נכנעו בהפסד דרמטי. האדומים ינסו להכשיר את ג'יילן הורד החולה לקראת המשחק, "אין ברירה אלא להתנתק ממה שהיה היום, נקווה שג'יילן יהיה בריא ויוסיף לנו", אמר בר טימור, "גראן קנאריה קבוצה מעולה ואחד המשחקים הכואבים שהיו לנו העונה, זה אתגר וזה טוב להפועל תל אביב באופן כללי שהדברים קורים מהר ושלא צריך לחכות שבוע למשחק הבא. מאמין שנבוא הכי מוכנים שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully