וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן מודה: "המטרה שלי לצאת לחו"ל, אבל בינתיים כולי באשדוד"

5.2.2023 / 8:10

הקשר המבוקש של מ.ס אשדוד: "לא מרגיש רע שלא יצאתי בחלון הזה". בן שמעון טוען: מוגיס מוסלמי, אישרתי לו לפני המשחק לא ללבוש את חולצת הגאווה

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט 1

מ.ס. אשדוד איבדה גובה אתמול (שבת) אחרי התיקו בחוץ מול הפועל חיפה (1:1). זו בסך הכל תוצאה לא רעה עבור הקבוצה, כי מדובר כאמור במשחק מחוץ לאשדוד והפועל חיפה גם נאבקת על כרטיס לפלייאוף העליון, אבל מכיוון שבמשחקים אחרים לא ידעה אשדוד לעשות את מלוא הנקודות, היא מוצאת את עצמה הבוקר מחוץ ל-6 הראשונות ואם לא תדע לקחת כמה ניצחונות עד סיום הליגה הסדירה, היא תילחם על חייה בפלייאוף התחתון.

שחקני מ.ס. אשדוד עם חולצות עם דגל הגאווה, ארגון איגי. קובי אליהו
כולם עם החולצה, פרט לזקאריה מוגיס (מימין)/קובי אליהו

חמודי כנעאן ידע אתמול שוב לשמור על אשדוד בתמונה עם שער שוויון נהדר. כנעאן סיפר בסיום המשחק: "אני רוצה לצאת לחו"ל. זו המטרה שלי אבל בינתיים כולי באשדוד ואני לא מרגיש רע על זה שלא יצאתי בחלון הזה. לכל דבר יש את הזמן ואני מאמין שדברים בסוף יקרו על הצד הטוב ביותר".

המאמן רן בן שמעון פירגן לכנעאן, אבל גם אמר שיהיו לו מספיק דברים פחות טובים להראות לקשר בוידאו מהמשחק.

בן שמעון סיפר על הסיבה בגללה מוגיס זקאריה לא לבש את חולצת עמותת הלהט"בים אתמול לפני המשחק. "מוגיס הוא מוסלמי אדוק", סיפר בן שמעון. "הוא התייעץ איתי לפני המשחק ואמרתי לו שאם הוא לא מרגיש נוח עם החולצה, שלא ישים אותה. אני לא רוצה ששחקנים יעשו משהו הנוגד את צו מצפונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully