וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מלאת ביטחון: "הקבוצה עוצמתית, חזק במירוץ האליפות"

5.2.2023 / 7:30

גורדנה שוב מצטיין, חטואל ב"עונה חלומית", קלימלה ה"איכותי" עבר טבילת אש, ובבאר שבע יודעים: "יש פה עומק וגיוון, מי שאמר שאנחנו לא במירוץ מבין שטעה"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

ביטחון רב בהפועל באר שבע אחרי הניצחון 0:1 קטן אתמול (שבת) על הסקציה נס ציונה, שקירב את הקבוצה למכבי חיפה. לשחקנים של אליניב ברדה עוד נותר להשלים ביום שלישי את המשחק הדחוי מול בני סכנין בדוחא ובקבוצה משוכנעים שביכולתם להביא גם ממשחק החוץ השלישי ברציפות, את מלוא הנקודות.

"מי שחשב שאנחנו לא חלק ממירוץ האליפות, מבין היום שטעה", אמרו אמש בקבוצה. "יש כאן קבוצה חזקה, עוצמתית, שיודעת מה היא רוצה מעצמה בכל משחק. קבוצה עם הרבה שחקנים מנוסים, כשרוניים והמון עומק. יש כאן סגל מצוין עם מאמן וצוות שמכינים את השחקנים בצורה הכי טובה בכל מחזור. והכי חשוב, יש כאן ארגז כלים מאוד מגוון התקפית והגנתית".

שחקן הפועל באר שבע, רותם חטואל. דני מרון
"אחד הכדורגלנים המובילים בישראל". חטואל/דני מרון
אליניב ברדה, מאור מליקסון, הפועל באר שבע. דני מרון
שמח על עומק הסגל ומוטיבציית השחקנים. ברדה/דני מרון

אתמול שוב ידעה הקבוצה לנצח 0:1 משער של רותם חטואל ומנגד נס ציונה כמעט שלא הגיעה למצבים. "יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל הרבה יותר חשוב שידענו לנטרל כל איום. זה היה אולי המשחק שלעמרי גלזר היתה בו הכי פחות עבודה העונה", אמרו אמש בקבוצה.

מי ששוב רשם משחק מצוין הוא רועי גורדנה שמקבע את עצמו באחרונה כקשר האחורי המוביל בקבוצה וכאחד השחקנים הכי חשובים של ברדה על הדשא. "מעבר ליכולת שלו, לרועי יש מנהיגות. הוא מקרין המון על כל השחקנים", אומרים במועדון. גם חטואל ששוב כבש שער חשוב, זכה למחמאות. "רותם עושה עונה חלומית, שהופכת אותו לאחד הכדורגלנים המובילים בישראל. הוא כל כך מסוכן ברחבה והקבוצות מתקשות מאוד להתמודד עם החדות שלו".

שחקני הפועל באר שבע, רותם חטואל, פטריק קלימלה. דני מרון
"עוד נהנה ממנו" קלימלה/דני מרון

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

בקבוצה שמחו שפטריק קלימלה עבר טבילת אש ראשונה עם כמה דקות כמחליף. "אנחנו עוד נהנה ממנו בעונה הקרובה", אמרו בקבוצה על המחליף של אסטריט סלמאני. ברדה אמר על סלמאני: "לא במקרה לקחה אותו קבוצה כזו גדולה בדנמרק. אנחנו יודעים שהבאנו חלוץ איכותי שלקח לו יותר זמן להתאקלם. ההשאלה הזו לדנמרק שומרת על הערך שלה ואולי גם תוביל לכך שנקבל בקיץ שחקן יותר טוב בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully