וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס פירגן לכוכבי הניצחון: "דאוסון והאריס נתנו הצגה"

4.2.2023 / 22:19

מאמן הפועל חולון לאחר ה-87:93 על המוליכה: "ידעתי שנחזור לתלם". הסווינגמן שהוביל את קלעי הקבוצה: "מרגיש שיש לי הרבה לתרום"

הפועל חולון התאוששה מההפסד להפועל ירושלים במסגרת הטופ 16 בליגת האלופות, עם ניצחון הערב (שבת) 87:93 על הפועל תל אביב, במה שהיה להפסד הבית הראשון העונה של המוליכה.

גיא גודס, הפועל חולון. דני מרון
פירגן לשחקנים שלו על משחק נפלא. גודס/דני מרון

גיא גודס, מאמן הקבוצה המנצחת סיכם: "הראינו הרבה אופי היום, באנו אחרי הפסד כואב וקשה, אבל בשני אימוני השחרור שעשינו ראיתי את הרצינות של השחקנים, ידעתי שנחזור לתלם. עד עכשיו כל פעם שקיבלנו את המכה הזאת, ידענו לעשות את משחק החזרה. זה מראה על האופי של השחקנים, על הכוח של הקבוצה. זה לא מקום קל לשחק ולנצח בו, במיוחד שיש להם 10 שחקנים ברוטציה ולנו שבעה. זה ניצחון חשוב ומפה נתקדם. עשינו את האזורית גם במשחק בחולון, זה מה שתכננו מההתחלה, שתי הקבוצות היו עייפות. ענינו כמו שצריך, שון נתן הצגה היום, סי ג'יי נתן הצגה, שניהם סחבו אותנו בהרבה דקות של המשחק".

על ההפסד לירושלים באירופה ולקראת המשך הקמפיין בליגת האלופות: "לא היה צריך לדבר יותר מדי על יום רביעי, זה יכל להיגמר גם אחרת. קבוצה נמדדת ושחקנים נמדדים אחרי משחק כזה שאתה מפסיד וכולם נגדך, ויכולת לעשות את זה. הכי קל זה לשקוע בהרגשות ולהגיב לא טוב. מה שמאפין את הקבוצה הזאת זה להילחם עד הסוף. אין ספק שהמשחק בצרפת משמעותי בשבילנו, לא יהיה משחק קל, הם קבוצה אגרסיבית וקשוחה. נעשה את ההכנה שלנו ונתן הכי טוב שאנחנו יכולים, ננסה לצאת משם עם ניצחון".

שון דוסון, הפועל חולון. דני מרון
ערב ענק. דאוסון/דני מרון

שון דאוסון שכיכב עם 24 נקודות במשחק יוצא מן הכלל, שיתף בתחושות: "זה כיף, כל העונה אני מרגיש ויודע שיש לי הרבה מה לתרום לקבוצה, החיבור לא תמיד טבעי, עובדים על זה כל יום, מנסים שזה יתחבר ויבוא לידי ביטוי. אימצתי את התפקיד שיש לי פה, זה אחרת ממה שאני רגיל אליו, פחות עם הכדור, אני נותן למשחק לזרום אלי, היום זה הגיע אלי. אלה המשחקים הכי כיפיים, שני קהלים גדולים, זה יוצר אווירת משחק אדירה, זה כל הכיף. כשאתה ילד אתה רואה את המשחקים האלה ורוצה לקלוע את הסל הגדול. אני אוהב לשחק באולם הזה, אולי זה זה, עליתי למגרש, ופשוט זרמתי עם זה. יש לנו את הכלים, הוכחנו את זה לא בפעם הראשונה, השאלה איך נופיע למשחקים החשובים, יש לנו משחק מכריע בצרפת שאסור לנו להפסיד".

שחקני הפועל חולון חוגגים. דני מרון
בדרך למעלה? שחקני הפועל חולון בסיום/דני מרון

ברביעי (21:00) הפועל חולון תתארח אצל דיז'ון במסגרת ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully