וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "בקיץ לא היינו קבוצת כדורגל". ניקולאסקו מציב מטרות

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 0:07

בית"ר המשתפרת התפוצצה עם 0:3 בקרית שמונה, המולדובי שכבש צמד: "רוצים פלייאוף עליון וזכייה בגביע". גזל הודה: "התפרקנו"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 בחוץ על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) עוד צעד חשוב אל עבר הפלייאוף העליון, כשהביסה את עירוני קרית שמונה 0:3 בחוץ. יון ניקולאסקו פרץ את הסכר (49), דנילו אספרייה הכפיל (63) וחברו הטוב השלים צמד יפהפה (87), בדרך ל-13 שערי ליגה העונה - לעומת 12 של אספרייה הלוהט. הצהובים-שחורים חלפו על פני מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה בדרך למקום החמישי, בעוד קרית שמונה סופרת משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, ממשיכה להסתבך בתחתית, ובשבוע הבא מצפה לה משחק חוץ מול מכבי חיפה.

משחק עשירי ברצף ללא ניצחון להפועל ירושלים בהפסד 2:0 למכבי נתניה
המאבק על הפלייאוף נמשך: 1:1 בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב נפרדה ב-1:1 בלבד מבני סכנין בבלומפילד

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם דנילו אספרייה. מאור אלקסלסי
הצהובים חוגגים בצפון/מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס היה מאוד מרוצה בסיום: "היו לנו מצבים הרבה יותר טובים, היינו מאוד מאורגנים ומאוד חזקים בהגנה. מגיע כל הכבוד לשחקנים אנחנו אחרי שבוע קשה. שיחקנו באמצע השבוע נגד עפולה בגביע, חזרנו לירושלים, נסענו עוד פעם לצפון, זה מאוד מתיש".

על השינוי לעומת תחילת העונה אמר מאמן בית"ר: "היום אנחנו קבוצת כדורגל הרבה יותר טובה. כשאתה בא לאמן את בית"ר אתה רוצה איכות, אתה רוצה תקציב, אבל הגעתי במעבר של בעלים ואתם מכירים את הסיפור. בתחילת השנה לא היינו קבוצת כדורגל, אספנו שחקנים אלמוניים תוך כדי תנועה ואני לא מאשים אותם - אבל היה לנו אוסף שלא הצלחנו לחבר אותו".

על יון ניקולאסקו שכבש צמד אחרי בצורת קצרה: "התעקשנו עליו בקיץ. הוא עזר לנו הרבה, השחקנים עזרו לו והתחברנו. ככה זה כשאחד עוזר לשני. היו לו שלושה שבועות שהוא היה בדיכאון כי הוא לא הבקיע, אבל עודנו אותו, הקהל עודד אותו ועזר לו וחזר לו הביטחון".

ניקולאסקו שכבש צמד ובישל לאספרייה: "זה בטוח לא המשחק הכי טוב שלי, נגד נתניה כבשתי רביעייה וזה משחק שלא אשכח כל חיי. היום כל הקבוצה עבדה, מהשוער ועד ההתקפה. אני לא חושב שהם הגיעו למצבים. שלטנו לחלוטין ובגלל זה ניצחנו 0:3. מהרגע שהגעתי אמרנו שהמטרה היא להגיע לפלייאוף העליון ולזכות בגביע ולשם אנחנו שואפים".

עוד בוואלה!

חגיגה בצפון: בית"ר ירושלים הביסה את קרית שמונה 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה
רביד גזל, עוזר מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
"חייבים לנצח בבית בשביל להישאר בליגה". גזל/מאור אלקסלסי

רביד גזל, שעמד היום על הקווים של קרית שמונה במקום ניר ברקוביץ' המוצהב: "לא יצאנו למחצית השנייה. לצערי ספגנו גול קל מדי ואפשר להגיד שהתפרקנו. היו גולים קלים מדי שלא מתאימים לקבוצה שנלחמת על החיים שלה. ברור שבשביל להישאר בליגה נהיה צריכים לנצח בבית".

סמואל בראון: "הפסד לא פשוט, אבל זה לא מוריד אותנו לקרשים. אנחנו עם הראש למעלה, יש לנו עונה לא פשוטה ואנחנו נמשיך להילחם. אין לי הסבר למאזן בבית, זו עונה קשה שאנחנו צריכים להראות בה אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully