וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מוגיס מוסלמי אדוק, אלחם על זכותו ללכת לפי אמונתו"

4.2.2023 / 20:52

חלוץ מ.ס. אשדוד לא עלה עם חולצת הגאווה, מאמנו הסביר: "אני הייתי עולה בגאווה גדולה, אבל זו זכותו. אי אפשר לכפות או להעניש על זה". גלזר ספג נאצות מאוהדי הפועל חיפה, רוני לוי: "אני לא מתייחס למי שמשטנקר"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט 1

הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל ונותרו קרובות זו לזו בקרב על הכרטיסים לפלייאוף העליון. חנן ממן שבר בצורת והעניק יתרון למארחת בדקה ה-51, אבל מוחמד כנעאן המשיך בכושרו הטוב והשווה בשער אישי נהדר בחלוף 10 דקות.

זקאריה מוגיס היה השחקן היחיד לפני המשחק שלא לבש את החולצה של ארגון איגי עם צבעי הגאווה, כפי שביקשה מנהלת הליגות מכל הקבוצות. המאמן רן בן שמעון התייחס לכך בסיום והסביר: "זקאריה הוא מוסלמי אדוק שמאמין ומתפלל. הוא שאל אותי לפני המשחק ואמרתי לו שזו זכותו המלאה. אני הייתי עולה עם החולצה בגאווה גדולה, אבל אלחם עבור הזכות שלו ללכת עם הדעות שלו ולהיות אדם חופשי. אי אפשר לכפות את ולא להעניש על זה. אני מעדיף שיוריד את החולצה ולא ילבש אותה בניגוד לאמונתו".

שחקני מ.ס. אשדוד עם חולצות עם דגל הגאווה, ארגון איגי. קובי אליהו
כולם עם החולצה, פרט לזקאריה מוגיס (מימין)/קובי אליהו

על המשחק אמר רן בן שמעון: "שיחקנו טוב, היה כדורגל התקפי מאוד. אני לא מרוצה אף פעם מנקודה, אבל השחקנים עשו משחק יוצא מן הכלל אז אני מרוצה מזה. נראה מה קורה עם השחקנים שנפצעו, אוואני מתח את שריר הירך האחורי אז אני מניח שזה קצת יותר רציני. הוספנו עומק בחלון, אנחנו קבוצה יותר איכותית כרגע. טוב שלא נתנו להפועל חיפה לעבור אותנו, אני בסך הכול מרוצה. חמודי כנעאן הופך משבוע לשבוע לשחקן מאוד מסוכן והוא מוסיף לנו הרבה מאוד איכויות".

מוחמד כנעאן, כובש שער השוויון: "אני מרוצה מהשער ומאוכזב מהתוצאה. הצלחנו לחזור מ-1:0 והפנים קדימה למשחק הבא. אני בלי החברים לא הייתי יכול לעשות כלום, הם אלה שנותנים לי את הכדור ומערבים אותי במשחק. בלעדיהם לא הייתי פה. אני רוצה לעזור לקבוצה כמה שאפשר. התרגשתי לראות הרבה בני משפחה במשחק, זה נותן דחף להמשיך. אני מרוצה באשדוד ונראה מה יהיה בשנה הבאה. השאיפה היא לצאת לחו"ל.

עוד בוואלה!

המאבק על הפלייאוף נמשך: 1:1 בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
תמיר גלזר שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
קריאות לא נעימות מצד הקהל שלו. תמיר גלזר/קובי אליהו

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "שבוע שעבר עשינו משחק טוב מאוד ולא השגנו נקודות, היום במשחק פחות טוב השגנו נקודה. לא חשבתי שיהיה קל מול אשדוד, זו קבוצה מאוד איכותית עם שחקנים בעלי יכולת כדרור נדירה. ראינו את הגול שהם עשו, מיכולת אישית נפלאה. עשינו שינויים תוך כדי תנועה וזה לא אידיאלי, אבל סך הכול המצב שלנו הוא סביר ונקווה שיהיה טוב יותר. ידענו מראש שאנחנו צריכים לעשות הרבה שינויים בחלון, למועדון פחות הסתדר עם הזרים לפני כן. לוקח זמן להשתלב, אנחנו מתמודדים עם זה כדי שזה יתחבר כמה שיותר מהר. נעשה הכול כדי להיות בפלייאוף העליון, כל משחק הוא קרב וכל משחק יכול לשנות את התמונה".

על תמיר גלזר, שקיבל הוראה לעזוב ביום האחרון של מועד ההעברות והקלטה שלו מספר על כך דלפה ובעקבותיה ספג קריאות מאוהדי הפועל חיפה, אמר המאמן: "האירועים האלה לא מעניינים, זו רכילות של מישהו שהקליט. שחקן כדורגל יכול לרצות לעזוב, גם להגיד מדי פעם דברים מיותרים. אני לא מתייחס למי שמשטנקר ומעביר מידע".

חנן ממן, שהבקיע לראשונה מאז המחזור השני: "תמיד כיף לכבוש, אבל חבל שלא ניצלנו את היתרון הזה שבא משום מקום כדי להשיג ניצחון בשיניים. אם נהיה אמיתיים, יותר מתיקו לא הגיע לנו פה. אנחנו אחרי שני משחקים שנראינו טוב והיום משהו לא עבד, לא יודע מה בדיוק. נחבק את הנקודה הזה ואני מקווה שנתעלה על עצמנו ונעשה דברים טובים. יואב בנה קבוצה חזקה והוא נותן הכול, הפכו פה את הקבוצה פעמיים ואנחנו לא מספקים את הסחורה. אני מקווה שבסופו של דבר זה יוכיח את עצמו, עכשיו זה המאני טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully