וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "הדרך לפלייאוף העליון התקצרה"

מאמן מכבי נתניה לאחר הניצחון על הפועל ירושלים: "מקווה למלא את האצטדיון מול מכבי תל אביב". זיו אריה הגיב בעצבים: "אין לי מה להגיד, לא יודע אם הגיע לטוגי אדום". בדש על המומנטום הרע: "אם היו שואלים בתחילת שנה, היינו מאושרים להיות במקום הרביעי"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה עלתה הערב (שבת) למקום החמישי עם ניצחון חוץ יקר 0:2 על הפועל ירושלים משערים של לירן רוטמן ופטריק טוומאסי. המארחת מהבירה נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה השישית עם אדום של וויליאם טוגי, ראתה את כארם ג'אבר מורחק בצהוב בשני ומעניק פנדל שגיא בדש החמיץ.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שביעות רצון אצל נתניה. קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך היה מרוצה מאוד: "ניצחון סופר משמעותי, צימצמנו את הפער מהפועל ירושלים והדרך לפלייאוף העליון התקצרה. צריך פשוט להמשיך לעבוד קשה. היום-יום שלנו לא פשוט, יש לנו צוות שעובד ימים כלילות. אם נהיה חרוצים, התוצאות יגיעו. מכבי תל אביב בשבוע הבא? אני מקווה למלא את האצטדיון, האנרגיות של הקהל חשובות לנו מאוד".

איתמר ניצן על הניצחון: "שלוש נקודות במגרש קשה מול קבוצה איכותית, זה לא הלך קל, אבל שמח שהשגנו את זה. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ולהאמין בדרך שלנו, זה מה שיביא אותנו לאן שאנחנו רוצים ולמטרה שלנו. רן ואלמוג נותנים לנו אמון, אנחנו נהנים מהכדורגל שאנחנו מציגים".

לקראת מכבי תל אביב: "מתכוננים לזה כמו כל משחק, כמו מול כל קבוצה ובלי פחד. האמונה שלנו שהמשחק האטרקטיבי של מכבי נתניה יכול להביא לנו ניצחון בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרבה עצבים בצד הירושלמי. אריה/ברני ארדוב

זיו אריה היה קצר רוח ועצבני בתגובתו להפסד: "אין לי מה להגיד, לא יודע אם האדום מוצדק. הולך לנו קשה, חסר לנו ביטחון והמומנטום רע".

גיא בדש סיכם את ההפסד הכואב עם החמצת הפנדל: "הכל הלך הפוך, מההתחלה עד הסוף. אכזבתי את החברים והקהל, אין לנו מה להתבכיין. זיו לא אמר לנו כלום, אנחנו מבינים את הסיטואציה. אנחנו עוד מקום רביעי, אם היו שואלים אותנו בתחילת שנה, היינו מאושרים להגיע למקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully