וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב תעצור את הדהירה של באר שבע?

המחזור ה-16 בליגת העל (21:00): אחרי הניצחון הגדול על ולנסיה בחוץ תרצה הקבוצה של עודד קטש לשמור על המומנטום נגד החבורה של ליאור ליובין שניצחה בחמישה מתוך ששת מחזורי הליגה האחרונים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

משחקי המחזור ה-16 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון, 21:00) בהיכל מנורה כשמכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השני עם 12 ניצחונות ושלושה הפסדים, ואילו באר שבע מדורגת במקום השביעי עם שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים, כמו שתי הקבוצות המדורגות מעליה. בסיבוב הראשון הביסה מכבי תל אביב את באר שבע בקונכייה 58:91.

אחרי רצף של משחקי חוץ חוזרת מכבי תל אביב להיכל מנורה לשני משחקי בית בשבוע הקרוב, כשבליגה היא לא רוצה לתת להפועל תל אביב לברוח, וביורוליג היא רוצה לבנות על הניצחון הגדול שהשיגה ביום חמישי האחרון בולנסיה. לורנזו בראון פספס כבר שבועיים של משחקים מאז נפצע בניצחון על אלבה ברלין בבית, נותר שוב בחוץ ואמור לשוב לסגל לקראת המשחק ביורוליג ביום חמישי. ווייד בולדווין, ג'רל מרטין, דארן היליארד, סולימאן בריימו ובונזי קולסון נרשמו בסגל, כשעודד קטש צפוי להמשיך להעניק קרדיט ליפתח זיו ורפי מנקו שקיבלו דקות ביום חמישי ותרמו לניצחון.

רפי מנקו, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יקבל עוד קרדיט. רפי מנקו/לירון מולדובן

הפועל באר שבע היא אחת הקבוצות החמות בליגת העל לאחרונה. מאז שהפתיעה את הפועל ירושלים באמצע דצמבר רשמה הקבוצה של ליאור ליובין חמישה ניצחונות בשישה משחקים, כשרק הפועל חולון בחוץ ניצחה אותה. באר שבע מזמן ברחה לחבורת התחתית, והיא תנסה עד לסיום הסיבוב השני לתפוס מקום בין שש הראשונות ולהבטיח את מקומה בפלייאוף ובאירופה בעונה הבאה. חואקין שוכמן הפצוע ייעדר וכמוהו גם דיוויד אפיאני שנפצע השבוע. טידג'אן קייטה נרשם בסגל במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully