וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של קראנקה: האם לקחת סיכון עם דור פרץ

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 10:41

קשר מכבי תל אביב עדיין סוחב את גיבנת 4 הצהובים שהיתה לו לפני משחק העונה מול מכבי חיפה והוא שוב בסכנת הרחקה מהמשחק הגדול מול הפועל באר שבע בעוד שבועיים. הספרדי יצטרך להחליט אם להשאיר אותו על הספסל מול בני סכנין כדי להימנע מצהוב חמישי (17:30, ספורט4)

תקציר גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:4/ספורט1

כמו מול מ.ס. אשדוד במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה, גם הערב מול בני סכנין (17:30, ספורט4) יצטרך אייטור קראנקה להחליט האם לשתף את דור פרץ במשחק ובמיוחד אם לפתוח איתו בהרכב. במשחק מול אשדוד, החליט קראנקה לא להשתמש בפרץ מכיוון שהיו לו 4 כרטיסים צהובים וצהוב נוסף במשחק היה מונע ממנו לשחק מול מכבי חיפה במשחק העונה לפני כשבועיים. המאמן שמר את פרץ על הספסל, מכבי תל אביב ניצחה בקלות את אשדוד ופרץ שיחק בהרכב במשחק העונה מול מכבי חיפה והיה אחד המצטיינים בניצחון הגדול בבלומפילד.

אלא שמאז פרץ לא ספג כרטיס צהוב חמישי והוא שוב מגיע לשבת הזו עם אותם ארבעה צהובים ועם סכנה חדשה מבחינת מכבי תל אביב: צהוב הערב והוא לא ישחק במשחק ענק נוסף שמחכה למכבי תל אביב בעוד שבועיים מול הפועל באר שבע. קראנקה ומכבי תל אביב יודעים היטב את הנתון הזה ומבחינת המאמן מדובר בדילמה מחודשת, שכן פרץ הוא מהטובים במכבי תל אביב והנוכחות שלו במגרש הכרחית כשחקן שיוצר את הבאלאנס בין ההגנה להתקפה במרכז השדה, מחלץ כדורים ומוביל אותם קדימה לעבר החלק הקדמי. ספק אם קראנקה ירצה לסכן הערב את עצמו ואת פרץ בצהוב חמישי ומכאן שלמרות שפרץ בסגל, ההערכה היא שהמאמן ינהג כפי שנהג במשחק הראשון שלו כמאמן הקבוצה לפני ארבעה שבועות ולא ייקח סיכון שהקשר יספוג צהוב חמישי ולא יעמוד לרשות מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קראנקה לא ירצה לאבד אותו מול באר שבע. דור פרץ/אריאל שלום

לקראנקה מגוון אפשרויות לפתור את הדילמה שיש לו. אייל גולסה פתח בגביע המדינה ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה, היה טוב ואין שום מניעה לתת לו להמשיך לעלות באחד עשר לצד דן גלזר. המאמן יכול גם להחליט לצוות את גבי קניקובסקי לעמדה אחורית יותר לצד גלזר ולשחק קדימה עם יונתן כהן או אבי ריקן לצד פארפה גיאגון שאמור לחזור לאחד עשר אחרי פציעה. למאמן הבאסקי כאמור כמה אופציות ועדיין צריך קודם לראות שהוא בוחר כפי שעשה מול אשדוד, להשאיר את פרץ על הספסל הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully