וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו הבקיע שער חמישי בגביע, גלוך ימשיך לחכות לבכורה בזלצבורג

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 0:41

חלוץ וולפסברגר כבש מול ראפיד וינה במשחק החזרה מהפגע, אך קבוצתו הודחה. קשר רד בול טרם קיבל אישור עבודה ולא נכלל בסגל לשטורם גראץ. בישול לסלליך

תקציר: אוסטנד - אנדרלכט 2:0/ספורט1

הכדורגל האוסטרי חזר מהפגרה הערב (שישי) ואמור היה לספק לנו הופעות של שני נציגים ישראלים, אבל לבסוף קיבלנו רק אחת, שכללה שער. תאי בריבו העלה את וולפסברגר ליתרון מול ראפיד וינה בדקה ה-64, והעלה את מאזנו לחמישה כיבושים במפעל הזה העונה. עם זאת, האורחת השוותה בדקה ה-83, הפכה בהארכה וניצחה 1:3 בדרך לשלב הבא. בריבו השלים 120 דקות ובמהלך ההארכה גם ספג כרטיס צהוב.

לעומתו, אוסקר גלוך קיווה לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי רד בול זלצבורג, שרכשה אותו לפני שבוע ממכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר לא נכלל בסגל למפגש עם שטורם גראץ כיוון שאשרת העבודה שלו באוסטריה טרם הוסדרה. בלעדיו, זלצבורג שמטה יתרון והודחה ברבע הגמר אחרי 120 דקות ו-5:4 בדו קרב הפנדלים.

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
הבכורה הרשמית תחכה. גלוך/אתר רשמי, רד בול זלצבורג

* בקפריסין, עידו שחר פתח בהרכב האלופה אפולון לימסול במשחק החוץ מול אפואל ניקוסיה, אך הוחלף בדקה ה-64 ולאחר מכן אפואל כבשה פעמיים והפכה ל-1:3. מוקדם יותר, סינטאיהו סלליך שיחק 77 דקות ובישל את השער השני בניצחון 1:2 של נאה סלמינה על פאפוס.

* ליאור רפאלוב עלה מהספסל של אנדרלכט בדקה ה-91 אצל אוסטנד וקיבל צהוב בדקה ה-95, קבוצתו ניצחה 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully