וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם את מחיר הרכש: אובמיאנג הוצא מסגל צ'לסי לליגת האלופות

הבלוז נאלצו להסיר את הגבוני מרשימת 25 השחקנים כדי לפנות מקום לפרננדס, מודריק ופליקס. זייש, שאמור היה לעזוב לפ.ס.ז', נותר בסגל

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

צ'לסי השקיעה העונה כ-610 מיליון יורו בצירוף עשרות שחקנים, כ-200 מיליון יורו בלבד הוציא הבעלים טוד בוהלי רק בינואר האחרון ברכישת מיכאילו מודריק ואנסו פרננדס ששבר את שיא ההעברות בבריטניה, אבל המהפכה הגדולה בסגל גם אילצה את המאמן גרהאם פוטר לבחור שחקן אחד שיפנה את מקומו בליגת האלופות. במפתיע או שלא, השחקן שנבחר זהו החלוץ פייר אמריק אובמיאנג שהגיע בקיץ מברצלונה ולא יוכל ליטול חלק בשמינית הגמר נגד בורוסיה דורטמונד וגם בשלבים הבאים, אם צ'לסי תעפיל אליהם.

כידוע, לקראת חידוש משחקי ליגת האלופות ושלבי ההכרעה החל מחודש פברואר, כל קבוצה יכולה לבצע עד שלושה שינויים בסגל שלה במפעלי אופ"א. מכיוון שניתן לרשום לרשום עד 25 שחקני סגל (לא כולל צעירים שגדלו במועדון והינם בני 21 ומטה), ולאור העובדה שצ'לסי רשמה רק 24 שחקנים בתחילת העונה ושכעת ז'ורז'יניו עזב לארסנל, היא הוסיפה לסגל את פרננדס ומודריק, אבל בשביל לרשום גם את ז'ואאו פליקס נאלצה להסיר שחקן אחד מהרשימה - ומי ששילם את המחיר היה החלוץ מגבון שרשם העונה שש הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות וגם כבש במהלכן פעמיים, אבל בפרמיירליג שיחק רק 431 דקות.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן צ'לסי. Ryan Pierse, GettyImages
סיים את דרכו לעונה זו בליגת האלופות. אובמיאנג/GettyImages, Ryan Pierse

צ'לסי צירפה במהלך ינואר גם את גבריאל סלונינה הצעיר, בנואה בדיאשיל, נוני מדואקה ודויד דאטרו פופאנה, כולם נותרו מחוץ לרשימה לאור האמור לעיל וגם הם לא יוכלו לעמוד לרשות פוטר במשחקי ליגת האלופות. מי ששמר על מקומו ויוכל לשחק הוא חכים זייש, הקשר המרוקני שאמור היה לעזוב לפריז סן ז'רמן, אך להפתעת כולם העסקה שלו הושלמה באיחור של מספר דקות והוא נאלץ לחזור ללונדון ויסיים את העונה אצל הבלוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully