וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתרון 6 נקודות בפסגה: 27:28 בדרבי להפועל ראשון לציון על מכבי

האדומים חזרו מבית מכבי עם ניצחון תשיעי ברציפות בליגה בזכות שער של פסו בשניות הסיום ועשו צעד משמעותי לעבר הבטחת הביתיות בפלייאוף. רמת השרון גברה על חולון, דרמה בין הרצליה לאשדוד שנפרדו בתיקו

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

הדרבי הראשוני לא מאכזב העונה. אחרי 28:29 של מכבי ראשון לציון בסיבוב הראשון, שהיה גם ההפסד היחיד של הפועל ראשון לציון העונה, היום (שישי) האדומים רשמו 27:28 ב'בית מכבי' בתום משחק דרמטי עם שער ניצחון של לידור פסו כשנותרו שש שניות לסיום. הפועל ראשל"צ מבססת את מעמדה בפסגה, ומגדילה לשש נקודות את יתרונה על פני מכבי ראשל"צ שבמקום השני - ויש לכך משמעות גדולה כי הפועל קרובה להבטיח את יתרון הביתיות בסדרות הפליאוף.

מנגד, האלופה הפועל אשדוד ממשיכה להתקשות. הקבוצה שמדורגת במקום השישי ניצלה מהפסד, לאחר שאלכסנדר באביץ' השווה בפנדל בשניית הסיום ל-31:31 בהרצליה - שמסיימת משחק שלישי ברציפות בשיוויון בשלב הבתים (בשני הקודמים הרצליה הייתה זו שהשוותה בשניות האחרונות). הרצליה עם 19 נקודות, כמו רמת השרון במקומות 4-3, כאשר רמת השרון עצרה היום רצף של תוצאות לא טובות עם ניצחון 26:31 בבית על מ.כ חולון. התמונה בבית העליון עוד עשויה לקבל תפנית, כשבחודש הבא רמת השרון תארח את אשדוד למשחק השלמה.

לידור פסו, שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הכריע את הדרבי. פסו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 28:27

הדרבי הראשוני עמד בציפיות וסיפק משחק צמוד. מכבי כבר ברחה במהלך המחצית הראשונה עם שערים של נדב ניזרי ופאבל אטמן ליתרון 9:12, שהזעיק פסק זמן של הרוויה פאזין רגע לפני הדקה העשרים. אורון ברגיל מנע ממכבי להגדיל את היתרון. מנגד מכבי נהנתה מיכולת טובה בשער של המקדוני גרדימיר צ'נבסקי. הפועל ידעה לחזור למשחק בזכות יכולת טובה של תום שם טוב בשער. קסם עמיאל החטיא פנדל, ונמניה פריבאק צימק ל-12:11 (23'). מהלך הגנתי טוב של תומר בודנהיימר איפשר לאנטוניו פריבאניץ' לקבוע שיוויון 13:13 (26'). גיא גרא העניק ל-13:14 וירמי סידי הוריד את הצהובים בפלוס שער להפסקה. בפתיחת המחצית השנייה, שם טוב עצר פנדל של ירמי סידי. צ'נבסקי המשיך להצטיין וניזרי חתם מתפרצת ב-15:17 (35'). רועי ליבגוט קבע שיוויון 18:18, והפועל השלימה מהפך אחרי שתומר בודנהיימר סחט פנדל ופריבאק קבע - 18:19 להפועל.

איבן קראצ'יץ' קבע שיוויון, אבל שם טוב המשיך להצטיין ואולג אסטרשפקין העלה את המוליכה ליתרון 19:21 (43'). שם טוב עצר פנדל נוסף מול קסם עמיאל (הכדור פגע בראשו של השוער - והוביל להרחקת עמיאל באדום). סידי וניזרי הובילו לשיוויון 21:21 (46'). צ'נבסקי עצר פנדל של פריבאק, אבל שם טוב מנע שני מצבים ודאים ממכבי ראשל"צ. לידור פסו עם צמד שערים תוך דקה וחצי העלה את הפועל ל-21:23, רגע לפני הכניסה לעשר הדקות האחרונות. מכבי לא הרימה ידיים וסידי השווה ל-23:23. פאבל אטמן החזיר לצהובים את היתרון, ועצירה נוספת של צ'נבסקי ושער של צח מלול השלימו ריצת 0:4 - 23:25 מכבי (חמש וחצי דקות לסיום). דווקא שם הפועל חזרה. פריבאק, סורקיס ובן גונן קבעו שיוויון 26:26. אטמן העלה ל-26:27. אסטרשפקין השווה בכניסה לדקה האחרונה. למכבי הייתה הזדמנות לנצח, אבל היא איבדה כדור ולידור פסו כבש 6 שניות לסיום שער ניצחון. ג'ו לקח פסק זמן 5 שניות לסיום, אבל מכבי לא הצליחה להשוות.

כבשו למכבי ראשל"צ: גאפר חדזיומרוביץ' ונדב ניזרי 5 כ"א, איוון קראצ'יץ', פאבל אטמן וירמי סידי 4 כ"א, קסם עמיאל 2, עמית מוטולה, גיא גרא וצח מלול 1 כ"א. גרדימיר צנבסקי סיפק 13 עצירות ב-33%.

כבשו להפועל ראשל"צ: אולג אסטרשפקין 6, נמניה פריבק 5, איתי סורקיס 4, אנטוניו פריבניץ', רועי ליבגוט ולידור פסו 3 כ"א, אראל צייטלר 2, תומר בודנהיימר וגונן בן אור 1 כ"א. שם טוב רשם 10 עצירות ב-45%. אורון בר גיל הוסיף 6 עצירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
המפגש בין הרצליה לאשדוד. בני הרצליה, אתר רשמי
שוב תיקו להרצליה, הפעם איבדה ניצחון על האלופה/אתר רשמי, בני הרצליה

בני הרצליה - הפועל אשדוד 31:31

הרצליה ניצחה באשדוד במחזור הסיום של הסיבוב הראשון. אשדוד האלופה הגיעה לאחר שני הפסדים רצופים וירידה למקום השישי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, עם מהפכים במחצית השנייה. הרצליה כבר מצאה את עצמה בעמדת ניצחון בדקות האחרונות כשהוליכה ביתרון של שני שערים, אבל כאמור עבירה על ניבו לוי בשנייה האחרונה הובילה לפנדל - באביץ' דייק והשווה. הרצליה שהתרגלה להשוות בשניות הסיום של המשחקים האחרונים בחולון ובבית מכבי, זכתה להיות היום בצד השני כשאיבדה ניצחון. ריסטו וויאצ'יץ' הוביל את אשדוד עם 10 שערים. ניבו לוי כבש 6. בהרצליה, שון סלס הוביל את הכובשים עם 7 שערים. ברק קרמון ותומר טואג הוסיפו 6 כ"א. איבן מורוז סיפק משחק טוב בשער עם 12 עצירות.

א.ס רמת השרון - מ.כ חולון 26:31

א.ס רמת השרון חוזרת למסלול הניצחון עם 26:31 על חולון, וקוטעת רצף של תוצאות ומשחקים לא טובים (שכללו הפסדים להפועל ראשל"צ ולחולון בסיבוב הקודם, בנוסף לתיקו ביתי מול אס"א ת"א והדחה ברבע גמר גביע המדינה מול נס ציונה). רם טורקניץ הוביל את רמת השרון עם 10 שערים. טל הרשקוביץ ואיבן מושיץ' הוסיפו 6 כ"א. טומיסלאב סוטיקוביץ' סיפק 13 עצירות. אמיר שניידר כבש 6 שערים לחולון. אור לוי 5, אבירן יוסף 4 ברשימת הכובשים המובילים.

ליאור שיין בשער אס"א מול סטפן איליץ' מחבל אילות. אלון נגל, אס"א תל אביב, אתר רשמי
ניצחון קריטי לאס"א/אתר רשמי, אלון נגל, אס"א תל אביב

מכבי קריית מוצקין - הפועל רמת גן 35:42

הקבוצה הצפונית ביותר בליגה כנראה אוהבת מאוד משחקים עם סקור עצום, אבל עדיין לא היה לה משחק כזה של מעל 75 שערים בו היא סיימה כמנצחת. במחזור הראשון של העונה היא הפסידה 43:35 לנס ציונה, ובמחזור התשיעי סיימה בתיקו 38:38 אצל קריית אונו. מחזור אחד לאחר מכן היא הובסה 43:33 מול אשדוד. הפעם, היא סוף סוף נראתה הרבה יותר טוב ושלטה לכל אורך הקרב נגד נועלת הטבלה. הקבוצה מרמת גן, בשורותיה בלט ניקולא לזיץ' עם 11 שערים, מתקרבת מאוד לירידת ליגה, שכן לאס"א תל אביב יש 7 נקודות יותר ממנה ועם שני ניצחונות עליה. אצל מוצקין שלושה שחקנים שונים הגיעו לספרות כפולות, כאשר יפתח דהן ונמניה סקרוביץ' כבשו 13 כ"א ופיליפ ליאוביץ' הוסיף 10.

אס"א תל אביב - הפועל חבל אילות 30:36

התוצאה הזאת מסבכת באופן דרסטי את שתי האחרונות בטבלה, חבל אילות ורמת גן. לאס"א יש כעת יתרון בראש-בראש של שני ניצחונות על כל אחת מהן, והפער בכמות הנקודות גם כן מצטבר. ונזכיר שלאס"א יש עדיין משחק חסר מול קריית אונו. במשחק היום היא הייתה מעט יותר טובה והכפילה את ההפרש לטובתה מההפסקה עד לסיום. יובל ימנר הצטיין עם 11 שערים, שליו אהרוני תרם 8. סטפן איליץ' הפגיז 14 בצד המפסיד.

הפועל קריית אונו - א.כ נס ציונה 36:30 (21:15)

הטייגרים חזרו לנצח אחרי ההפסד לקריית מוצקין, והם שווים לה בנקודות בחלק העליון של הבית התחתון, עם סיכוי הרבה יותר גבוה כעת להשיג כרטיס לפלייאוף. קריית אונו זקוקה לניצחון במשחק ההשלמה ביום שני מול אס"א תל אביב על מנת לא להסתבך בתחתית מול שתי הנועלות. מחצית ראשונה משכנעת מאוד התקפית הספיקה לאורחת, ששמרה על היתרון יפה עד לסיום. ניקולה סקרוביץ' בלט עם 8 שערים, מרקו קובטיץ', איתי יונגר ונועם ניב הוסיפו 5 כ"א. טאריק קסמוביץ' כבש 7 שערים לאונו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully