וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארצב נפרד ממכבי נתניה: "נתתם לי את ההזדמנות להגשים חלום"

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 15:43

הקשר, שכבר ערך הופעת בכורה בבשאקשהיר הטורקית, כתב להנהלה, לשחקנים ולאוהדים: "אוהב אתכם ומחכה לחזור כדי להיפרד כמו שצריך"

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

עדן קארצב הגשים את חלומו השבוע, כאשר המריא לאיסטנבול והצטרף לבשקאקשהיר הטורקית. הקשר שנמכר ממכבי נתניה כבר הספיק לערוך הופעת בכורה, לא כל כך מוצלחת מכיוון שזו הסתיימה בהפסד והוא ספג כרטיס צהוב ארבע דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל, אבל רק היום (שישי) נפרד מאוהדי היהלומים שבחלקם זכרו לו גם את הניסיון לעזוב בקיץ, אז העסקה שלו נפלה אחרי שהוצג בדינמו מוסקבה.

אני רוצה להודות לפני הכל לאוהדים, רוצה להגיד לכם תודה שהייתם שם בשבילי גם בטוב וגם כשהיה פחות טוב. בהצלחות, בכישלונות, בחוויות, בהכל ביחד. עברנו דרך יפה ומשמחת, וגם דרך פחות נעימה. אני באמת רוצה להגיד לכם שבלעדיכם זה לא היה אותו דבר. אני רוצה להגיד לכם תודה על הכל ושאני אוהב אתכם ומחכה לחזור כדי להיפרד כמו שצריך.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מגשים חלום. עדן קארצב/ברני ארדוב

"אני רוצה להודות בנוסף למועדון, להנהלה שנתנה לי את ההדמנות ללכת להצליח ולהגשים חלום מאז שאני ילד קטן. אני באמת רוצה לאחל לכם המון בהצלחה בהמשך ולהגיד תודה על הכל. האחרונים שאני רוצה להודות להם זה השחקנים, שאיתם עברתי הכל. אני באמת אוהב את כולם, אתם אחים שלי ותמיד תהיו בלב שלי. למדתי מכם הרבה ואני מקווה שהצלחתי להשאיר משהו קטן גם ממני. רוצה לאחל לכם, השחקנים, חברים שלי, אחים שלי, את כל הטוב שבעולם. אני סומך עליכם ועוקב אחריכם מרחוק. באמת אוהב אתכם מכל הלב ומתגעגע.

"עכשיו אפשר להגיד רשמית שיצאתי לדרך חדשה בחיים שלי", המשיך קארצב, "בטוח שאעשה את הכל כדי להגיע לאן שאני חולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully