וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל התיר את חוזהו בבשאקשהיר: "צפוי להודיע על פרישה"

הקשר בן ה-34 שסבל מפציעות רבות העונה, הודיע במפתיע לחבריו לקבוצה על כוונתו לתלות את הנעליים. ההודעה על כך צפויה בקרוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

מסוט אוזיל, אחד הקשרים המוכשרים בדור האחרון, נמצא על סף פרישה מפתיעה. הקשר בן ה-34 שסבל מפציעות רבות העונה ושיחק 187 דקות בלבד במדי בשאקשהיר, לא הופיע לאימון הקבוצה והודיע במפתיע לחבריו לקבוצה על כוונתו להודיע על פרישה.

בטורקיה אף דווח שאוזיל כבר התיר את חוזהו עם הקבוצה אליה הצטרף רק לאחרונה עדן קארצב, והוסיפו שהוא צפוי לפרסם הודעת פרישה ביממה הקרובה. אוזיל שיחק לאחרונה במחצית 45 דקות במשחק הליגה נגד קייסריספור, אבל הפציעות הטורדניות שדירדרו את כושרו בשנים האחרונות עשו את שלהן, ונראה שהוא תולה את הנעליים.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
סופה של קריירה נפלאה? אוזיל/רויטרס

אוזיל עבר קריירה מרשימה ומרתקת, אותה החל בגרמניה שם שיחק במדי שאלקה 04 ו-ורדר ברמן. בקיץ 2010 הגיע לריאל מדריד על תקן הבטחה גדולה, אבל לא תמיד הצליח לעמוד בציפיות. הוא סגר שלוש עונות מלאות במדי הבלאנקוס, זכה איתם בגביע המלך ובאליפות ספרד, וב-2013 עבר לארסנל. במדי התותחנים שרד אוזיל שבע עונות והיה שותף לזכייה בשלושה גביעי אנגליה. ב-2020 חזר לטורקיה והקיץ, אחרי שנתיים במדי פנרבחצ'ה, הגיע לבשאקשהיר. הקדנציה שלו שם צפויה להיות כאמור, קצרה מהמתוכנן.

אוזיל מתהדר גם בקריירה בינלאומית מרשימה במדי נבחרת גרמניה. הוא רשם במדיה 92 הופעות ולקח חלק בזכייה של המנשאפט בגביע העולמי ב-2014. הוא אף הגיע עם גרמניה למקום השלישי במונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully