וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה שלישית בישראל: ג'סטין טילמן חתם בהפועל חיפה

3.2.2023 / 12:57

שחקן הפנים שעבר בגלבוע/גליל ובהפועל תל אביב יחזק את הסגל של שרון דרוקר, רגע לפני חצי גמר גביע המדינה. הקבוצה התרחקה מעלייה לסיבוב הבא ביורופקאפ

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

הפועל חיפה עם חיזוק משמעותי לקראת שלבי ההכרעה של העונה, בדמותו של שחקן הפנים האמריקאי ג'סטין טילמן. החיפאים הגישו הצעה כספית גבוהה לטילמן, שהחזיק במספר הצעות נוספות מליגת העל אבל סגר במועד שיאפשר את שיתופו של השחקן בחצי גמר גביע המדינה, נגד הפועל ירושלים. טילמן שיחק לאחרונה לפני פחות מחודש במדי זצ'יאנג הסינית, אליה הגיע כדי להחליף שחקן פצוע.

טילמן ערך היכרות ראשונה עם הכדורסל הישראלי כאשר חתם בהפועל גלבוע/גליל והפך לאחר משחקני הפנים הטובים בליגת העל. בזכות ההצלחה הוא השיג חוזה בססארי האיטלקית, אך לא הרשים במדיה, עבר לבורסאספור הטורקית ושוחרר אחרי פחות מחודש להפועל תל אביב, שם סיים את עונת 2020/21 בצורה טובה. מאז הספיק טילמן לשחק בליגת הפיתוח, מעט ב-NBA במדי אטלנטה בשל הקורונה שפקדה את הליגה, בפורטו ריקו ובסין.

ג'סטין טילמן. לילך וייס רוזנברג
תחנה שלישית בישראל. ג'סטין טילמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה תצטרך נס בשבוע הבא כדי להעפיל לשלב הבא ביורופקאפ. האדומים-שחורים יתארחו בפינלנד אצל קארהו ויהיו חייבים לנצח את הקבוצה שגברה עליהם ברוממה בחודש שעבר. כמו כן, שרון דרוקר ושחקניו יהיו זקוקים יצטרכו שבודיבלניק קייב תפסיד ללביצה הסלובקית שתתארח אצלה כשהיא נטולת סיכויים להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully