וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: מאמנת בת 22 התחזתה לבת 13, עלתה למגרש ו"נתנה בראש" לילדות

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 12:52

סרטון משוגע מווירג'יניה: עוזרת המאמן פוטרה אחרי שהתגלתה התרמית וה"דחיפה" של המאמן, הנהלת בית הספר ביטלה את העונה של הקבוצה

מאמנת בת 22 התחזתה לבת 13, עלתה למגרש ושיחקה עם קבוצתה - ופוטרה/טוויטר , על פי חוק הרשתטת החברתיות, סעיף 27 א'

ארלישה בויקינס, עוזרת מאמן לשעבר בת 22 בקבוצת הכדורסל של תיכון צ'רצ'לנד בפורטסמות', התחזתה לשחקנית בת 13 ולקחה חלק במשחק עם החניכות שלה. האירוע התרחש כאשר הקבוצה יצאה למשחק חוץ מחוץ לעיר. בעקבות הפרשה היא פוטרה מעבודתה, ביחד עם המאמן הראשי, שעל פי הדיווחים "עודד אותה" לעשות זאת.

בסרטון שפורסם מהמשחק נראית עוזרת המאמן, סטודנטית במכללה מקומית, כשהיא לובשת את החולצה מספר 1, עם שם של תלמידה אחרת מהקבוצה. על פי הצילומים היא לא היססה לקחת חלק פעיל במשחק, חדרה לסל באגרסיביות, ואף חסמה את יריבותיה ללא רחמים, לעיני החניכות ההמומות שלה.

הנהלת תיכון צ'רצ'לנד קיימה פגישה עם הורים, שיחד עם השחקניות - בחרו לבטל את המשך העונה של הקבוצה. "מאמנים תמיד מטיפים לילדים על יושרה והגינות וכל הדברים האלה, אז פשוט הייתי בהלם", אמר אביו של בת 13 מהקבוצה.

הנהלת התיכון פתחה בחקירה בנושא. המשפחה, שהמאמנת לבשה את החולצה של הילדה שלה, הודיעה שבתם כבר לא מעוניינת ללמוד בתיכון צ'רצ'לנד, ומבקשת גם התנצלות מהנהלת בית הספר.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully