וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שיאים במרתון ארץ ים המלח

ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר הזניק את מרתון ארץ ים המלח ה-4, המרתון הכי נמוך בעולם. מירוץ חצי המרתון הוזנק ע"י אלי רון והוקדש לזכרם של האחים גיורא ותומר רון ז"ל, בני קיבוץ עין גדי

מרוץ ים המלח/אלמנטס

עם אור ראשון הזניק הבוקר ראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר, את מרתון ארץ ים המלח ה-4, המרתון הכי נמוך בעולם. מירוץ חצי המרתון הוזנק ע"י אלי רון והוקדש לזכרם של האחים גיורא ותומר רון ז"ל, בני קיבוץ עין גדי.

השנה נשבר שיא משתתפים: כ- 7,000 משתתפים מהארץ ומ-40 מדינות מהעולם, מתוכן כ-55% נשים, משתתפים במקצים השונים, שיצאו מחוף עין בוקק לעבר סוללות המלח ולאורך הגבול עם ירדן. המקצים כוללים את האולטרה מרתון - אליפות ישראל ב-50 ק"מ, מרתון 42 ק"מ, חצי מרתון, 10 ק"מ ומקצה 5 ק"מ. הרצים רצים במסלול הנפתח במיוחד פעם בשנה עבור המרתון, על גבי סוללות המלח, על המים ולאורך הגבול עם ירדן.

ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר ברך את המשתתפים: "אנו ממשיכים לפתח את האזור ולשבור שיאים במרתון הנמוך והיפה בעולם. הביקוש למרתון ארץ ים המלח כחוויה תיירותית עולה והוא מתקבע כמרתון מרכזי בלוח המרתונים בישראל. הציבור מוזמן לבקר ולהנות מהחורף הישראלי במקום הנמוך והיפה בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ים המלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully