וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו בצמרת ליגה א' דרום, שמשון תל אביב ניצחה בדרבי

מכבי הרצליה גברה 0:1 על אשדוד ונותרה בפסגה, הפועל כפר שלם ניצחה 0:2 את הפועל בקעת הירדן ונשארה מאחוריה במקום השני. בית"ר תל אביב בת ים האחרונה הפסידה 2:0 לשמשון

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה א' יצא לדרך הערב (חמישי) כשמכבי הרצליה המשיכה לשמור על פסגת הטבלה לאחר 0:1 מול עירוני אשדוד. המארחת והמוליכה קיוותה לאיבוד נקודות של הפועל כפר שלם, אך במשך 86 דקות התקשתה מול ההגנה העיקשת של האורחת מאשדוד. בדקה ה-87 תום מדהלה כבש את שער הניצחון שהחזיר את הרצליה למסלול אחרי ה-1:1 מול כפר שלם מהמקום השני במחזור הקודם.

סגניתה של הרצליה התארחה במשחק המוקדם אצל הפועל בקעת הירדן ונהנתה משערים של אופק עובדיה (21) ואליאור משעלי (58) ונשארה מרחק שתי נקודות מהמוליכה בתום המחזור. המארחת עם הפסד שני ברצף ומשחק שלישי ללא ניצחון עלולה לאבד את המקום השישי ולהתרחק מהמאבק לעלייה לפלייאוף על הכרטיס לליגה הלאומית.

נועם שוהם מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
שמר על פער מינימלי מהרצליה המוליכה. נועם שוהם/לילך וייס רוזנברג

בדרבי התל אביבי בין שמשון תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים, האורחת ניצחה את נועלת הטבלה 0:2 משערים של דין סופר (56) ורני נוף (89) שהכריעו את ההתמודדות , זאת לאחר שבית"ר נותרה כבר בירידה למחצית בעשרה שחקנים. הניצחון של שמשון העלה אותה, לפחות עד המשחק של חולון בהמשך המחזור, למקום השמיני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully