וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: הזאבה שוב יצאה לצוד

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם אולגה רובין שניצחה בארגון ה-MMA לנשים הבכיר בארה"ב INVICTA FC, עם תצוגת תכלית בכלוב אך הדרך לשם לא הייתה פשוטה

בפרק 138 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון", ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם אולגה רובין שניצחה בארגון ה-MMA לנשים הבכיר בארה"ב INVICTA FC, עם תצוגת תכלית בכלוב אך הדרך לשם לא הייתה פשוטה. הזאבה הישראלית סיפרה על ההכנה לקרב וחיתוך המשקל שלא היה פשוט, הקרב עצמו שהיווה גאולה לאחר הקרב הקודם ב-INVICTA שהיה קרב אליפות, והוביל את מאמנה מושיק קידר לדמעות, קידום לחגורה חומה בג'יו ג'יטסו, וגם סיפרה על התכניות שלה לעתיד.

בנוסף, ארקדי ועידו התכוננו לאירוע UFC פייט נייט בסופ"ש הקרוב שם יפגשו בקרב המרכזי במשקל כבד מכונת הנוקאאוט האמריקאי דריק לואיס מול סרגיי ספיבאק ממולדבה. וגם, הם סיפקו חדשות לקראת אירוע UFC 284 והקרב המסקרן בין אלכסנדר וולקנובסקי לאיסלאם מחצ'ב.

בנוסף, דיון על קרב האיגרוף המתוכנן בין היוטיובר ג'ייק פול לטומי פיורי, אחיו של אלוף העולם במשקל כבד טייסון פיורי, שבעצמו נכנס למשא ומתן על קרב איגרוף מול אלוף ה-UFC לשעבר במשקל כבד, פרנסיס אנגאנו, שלאחרונה שוחרר מהארגון בשל מחלוקות.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully