וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין סיים את דרכו במכבי ראשון לציון

2.2.2023 / 17:53

אחרי פתיחת עונה עם 11 ניצחונות ושישה הפסדים, השלישית בטבלה החליטה לסיים את ההתקשרות עם המאמן. עוזר המאמן אוהד גולדברג יחליפו באופן זמני

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

כשהיא מדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית, הודיעה היום (חמישי) מכבי ראשון לציון על סיום דרכו של המאמן נדב זילברשטיין. מי שיעמוד במקומו על הקווים באופן זמני הוא עוזר המאמן אוהד גולדברג, כשבעיר היין יעשו מאמצים למנות מאמן בקרוב.

ראשון לציון סבלה בפתיחת העונה ממכה קשה עם פציעה של נמרוד טישמן, שהגיע כשחקן מוביל ולא חזר לשחק מפתיחת העונה. הזרים שהגיעו בתחילת העונה אייזיאה קאזינס וראקים באקלס לא בלטו, כשבאקלס שוחרר ובמקומו הגיע ג'ואון אוואנס. קאזינס מועמד זמן רב לעזוב, אך בקבוצה לא צירפו במקומו עדיין שחקן זר. ראשון לציון ניצחה 11 משחקים והפסידה שישה, בעיקר לקבוצות שמדורגות באזור העליון של הטבלה.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. קובי אליהו
המקום השלישי לא מספיק לכתומים. זילברשטיין/קובי אליהו

זילברשטיין מונה בתחילת העונה לתפקיד המאמן הראשי, אחרי שנתיים ללא אימון מאז סיים את דרכו בעירוני נס ציונה. במשך שנים ארוכות זילברשטיין עבד במועדון בתפקידים שונים במחלקת הנוער וגם כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת. הוא יעמוד על הקווים בעוד מספר שבועות ביחד עם דרור כהן כמאמני נבחרת ישראל בחלון פברואר של מוקדמות אליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully