וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו דרוכים ומאמינים ביכולתנו להישאר בבית האזורי שנה נוספת"

נבחרת הדייויס של ישראל מסיימת את הכנותיה לקראת המפגש בריגה נגד לטביה שיחל בשבת: "הזדמנות טובה עבורנו", הוסיף בן-צבי, אחד משני המאמנים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

נבחרת הדייויס של ישראל עסוקה בהכנות אחרונות לקראת המפגש עם נבחרת לטביה, בסוף השבוע הקרוב בריגה. מחר (שישי) תתקיים הגרלת סדר המשחקים שיחלו בשבת בשעה 12:00.

"אנחנו מגיעים מאוד נחושים לקראת המפגש הזה ומבינים את גודל המשמעות שלו", אמר יואב שב, המשמש כאחד משני המאמנים המלווים את הנבחרת הישראלית, המעניק מצידו סקירה ביחס לכושר בו מצוי סגל השחקנים בכחול-לבן: "מרבית הסגל שלנו לקח חלק בשבוע שעבר בתחרות פיוצ'ר שהתקיימה באולם. המטרה הייתה לבלות זמן משותף ולהתגבש יחד לקראת המפגש. מוטלת עלינו משימה לא פשוטה לנסות ולהכניס את כל החבר'ה לכושר הטוב ביותר לקראת המפגש. אנחנו נחושים לעשות את המקסימום".

ישי עוליאל, טניסאי. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, אתר רשמי
"נחושים לעשות את המקסימום"/אתר רשמי, עפרה פרידמן, איגוד הטניס

יואב בן-צבי, המשמש גם כן כמאמן הנבחרת יחד עם שב מציין: "לטביה לא נמצאת בשיאה, הזדמנות טובה עבורנו לצלוח את המפגש הזה. הוכחנו לאורך ההיסטוריה שכאשר אנחנו משחקים כשהדגל מונח על הכף, אנחנו יודעים להתעלות, מה גם שהשחקנים שלנו מגיעים בכושר טוב למפגש. זו הזדמנות טובה לברך את אוראל קמחי, שחקן צעיר שעתידו עוד לפניו. הוא יערוך את טבילת האש הראשונה שלו בנבחרת, ומבחינתו זו בהחלט קפיצת מדרגה. כולנו דרוכים לקראת המפגש הזה ומאמינים ביכולתנו להישאר בבית האזורי שנה נוספת".

"היה לנו חשוב לנסות ולאחד את השורות כמה שניתן לפני המפגש ולספק לנבחרת את המעטפת הטובה ביותר", מוסיף תומר דנק, המנהל המקצועי של איגוד הטניס בישראל. "שבוע של דיוויס על כל המשמעויות שלו גורם לשחקנים להפיק מעצמם את המיטב. את השחקנים ילווה צוות מקצועי הכולל שני מאמנים, קפטן, פיזיותרפיסט ומעסה".

לגבי הסיכויים במפגש הקרוב אומר דנק: "קשה להעריך את הכושר של שתי הנבחרות, מכיוון שמדובר עדיין בתחילת שנה. יחד עם זאת, נראה שהשחקנים שלנו מתחילים להניע ונראים לא רע בכלל ביחס לתקופה הזו. אני מאמין שהאימונים האיכותיים והמעטפת המלאה תסייע להם להגיע למפגש הזה מוכנים על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully