וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאבוב חוזר להרכב נתניה. טוגי יקבל קרדיט בהפועל ירושלים

הנתנייתים רוצים לשמור על המומנטום בטדי (שבת, 18:00). בהפועל ירושלים ערכו שיחות עידוד לחלוץ, הראל שלום יפתח על חשבון רביבו

מחזור 21הסתיים04/02/2023
הפועל ירושלים
    0
    • (69) רוטמן
    • (90) טוומאסי
    מכבי נתניה
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

    הפועל ירושלים

    המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "נתניה חזרה להיות מה שכולם חשבו שתהיה, קבוצה בכושר מצויין, איכותית, במומנטום טוב. אמנם אנחנו מעליהם בטבלה, אך מגיעים כאנדרדוג מובהק, נצטרך להיות ממש מעולים כדי להוציא משהו".

    בנוגע להרכב הקבוצה, הראל שלום יחליף את רוי רביבו המורחק. ויליאם טוגי ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה על אף התקופה הקשה, בצוות המקצועי ערכו לא מעט שיחות עם החלוץ ומאמינים כי שער אחד שיבקיע יחזיר לו את הביטחון.

    זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
    מגיע כאנדרדוג? זיו אריה/ברני ארדוב

    מכבי נתניה

    בשל עומס המשחקים בשבוע האחרון, עם משחק ברבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה בשלישי, נתניה כמעט ולא התאמנה השבוע ובקבוצה עסקו בעיקר באימוני התאוששות וחלוקת עומסים. המאמן רן קוז'וך שמקבל שבחים רבים על עבודתו בשבועות האחרונים, יקבל בחזרה את הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב שישוב להרכב, כאשר כרם ג'אבר יפתח בעמדת המגן הימני. עומרי גנדלמן ישחק בקישור, לצידם של בוריס אנו ואביב אברהם, כאשר פטריק טוומאסי ואיגור זלטאנוביץ' יפתחו כרגיל בחלק הקדמי. החלוץ האוקראיני סטניסלב בלינקי, לא נכלל בסגל וכך גם המגן המוצהב שי קונסטנטין.

    "זה משחק שונה מהמשחק מול מכבי חיפה, אבל קשה לא פחות", אמר קוז'וך לקראת המשחק. "מצפה לנו משחק קשה, במגרש ביתי, מול קהל ביתי ואני מאמין שגם הקהל שלנו יגיע לתמוך בנו. מדובר בשתי קבוצות טובות עם שאיפות גדולות קדימה ונצטרך לבוא מוכנים".

    "אנחנו מתכוננים למשחק הזה בדיוק באותה צורה שבה התכוננו למכבי חיפה", אמר החלוץ פטריק טוומאסי שחוזר לעצמו אחרי פציעה. "התיקו שהשגנו מול חיפה, הוסיף לנו המון מוטיבציה וביטחון. זה הולך להיות משחק מאוד קשה ואני מקווה שנהיה במיטבנו ונעשה את הכל כדי להשיג ניצחון".

    על הכושר הטוב בו הוא נמצא: "עבורי זה תהליך. כולם יודעים שחזרתי מפציעה וזה לא היה קל לחזור. עבדתי קשה והשקעתי הרבה מאמץ לחזור ולאט לאט, צעד אחר צעד הכל מסתדר".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    פטריק טוומאסי, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    פטריק טוומאסי, שחקן מכבי נתניה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל ירושלים ללא ניצחון ביתי מאז ה-0:3 על מכבי חיפה באמצע ספטמבר. היו לה שלושה הפסדים רצופים ואחריהם שלוש תוצאות תיקו.

    * סך הכול, הפועל ירושלים עם חמש תוצאות תיקו בשבעת המחזורים האחרונים וללא ניצחון בתשעת משחקיה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל.

    * מכבי נתניה, שלא הפסידה בחמשת המחזורים האחרונים, ניצחה רק פעם אחת ב-16 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (2:3 באשדוד לפני כחודשיים וחצי).

    * מכבי נתניה כבשה רק שער אחד העונה ברבע השעה האחרונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה. להפועל ירושלים, לשם השוואה, יש חמישה שערים בדקות 75-90.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי
    קהל: 1757

    משחקי המחזור ה-21:

    שבת, 15:00: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 17:30: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה
    שבת, 19:30: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)

    שני, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully